Hoppa till innehåll

Access Till Rektorns Skol Mail


gun_man

Rekommendera inlägg

Ge lärarna en absurd order och se om de verkligen gör :(det.

Jag skrev från rektorn till dator ansvariga att vi skulle byta till Firefox för 3 år sen, dagen efter pratade rektorn med mig eftersom när det händer nåt med datorerna är det alltid jag^^ han sa typ "tänk om *datoransvarig* skulle gjort det" så om ni har tur kan det väl funka :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju så tufft att leka med någons email och förstöra för andra? :)

Håller med. Plus att det mesta går att spåra- Vem som varit inne var på vilken dator vid vilken tidpunkt.

 

I think someone have got a little I-don't-do-fun-things-cause-I'm-boring-or-that-I'm-jealous-cause-I-can't-do-stuff-like-that-so-I-just-say-nono disease!

 

On-topic: Jag skulle tipsa om att skicka ut en liten order till alla lärare, kan bli väldigt intressant :]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju så tufft att leka med någons email och förstöra för andra? :)

Håller med. Plus att det mesta går att spåra- Vem som varit inne var på vilken dator vid vilken tidpunkt.

 

I think someone have got a little I-don't-do-fun-things-cause-I'm-boring-or-that-I'm-jealous-cause-I-can't-do-stuff-like-that-so-I-just-say-nono disease!

 

On-topic: Jag skulle tipsa om att skicka ut en liten order till alla lärare, kan bli väldigt intressant :]

 

Eller så är man bara en moralbög.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...