gun_man Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Hej, jag och en kompis har access till rektorns skol-mail. Våran skola kör med Rexnet och alla lärare inkl elever har en mail där. Har ni några tips på vad vi kan skicka till en lärare eller en mindre grupp? Alltså inga mailbomber Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Ge lärarna en absurd order och se om de verkligen gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Ge lärarna en absurd order och se om de verkligen gör det. Haha! Det skulle faktist vara rätt så skoj. Att de gom en order, och kolla om dom gör det! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Eller säga att ni skulle få en check på 75 tusen kronor om lärarna gör det lättare för er klass i skolan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Säg åt dom att ge MVG till alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Ge lärarna en absurd order och se om de verkligen gör :(det.Jag skrev från rektorn till dator ansvariga att vi skulle byta till Firefox för 3 år sen, dagen efter pratade rektorn med mig eftersom när det händer nåt med datorerna är det alltid jag^^ han sa typ "tänk om *datoransvarig* skulle gjort det" så om ni har tur kan det väl funka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Det är ju så tufft att leka med någons email och förstöra för andra? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Det är ju så tufft att leka med någons email och förstöra för andra? :)Håller med. Plus att det mesta går att spåra- Vem som varit inne var på vilken dator vid vilken tidpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Det är ju så tufft att leka med någons email och förstöra för andra? :)Håller med. Plus att det mesta går att spåra- Vem som varit inne var på vilken dator vid vilken tidpunkt. I think someone have got a little I-don't-do-fun-things-cause-I'm-boring-or-that-I'm-jealous-cause-I-can't-do-stuff-like-that-so-I-just-say-nono disease! On-topic: Jag skulle tipsa om att skicka ut en liten order till alla lärare, kan bli väldigt intressant :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 annars kan man ju skicka till alla lärare att det inte är nått plugg och se hur många som kommer. lärarfri dag låter soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Det är ju så tufft att leka med någons email och förstöra för andra? :) Håller med. Plus att det mesta går att spåra- Vem som varit inne var på vilken dator vid vilken tidpunkt. I think someone have got a little I-don't-do-fun-things-cause-I'm-boring-or-that-I'm-jealous-cause-I-can't-do-stuff-like-that-so-I-just-say-nono disease! On-topic: Jag skulle tipsa om att skicka ut en liten order till alla lärare, kan bli väldigt intressant :] Eller så är man bara en moralbög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 9 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Tack så mycket för alla tips! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.