The Moose Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Det är då Lucia på Lördag. Hur firar ni detta? Kommer ni ha Luciatåg på er skola /jobb på fredag eller kommer ni käka massor med lussebullar på lördagen? Dela med er. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 personligen så skiter jag i Lucia, men det blir väl nåt Lucia tåg i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Det blir lusse vaka med en massa lussekatter & bio :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 På fredagen har jag luciatåg <_< Ska vara Rudolf med röda mulens arsle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Det blir nog nåt lucia tåg och sånt men inte mer tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Någon klass ska visa upp något luciatåg, men inte vi.Sen blir det väl bara någon fika. Redigerat 9 December 2008 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Jag och min klass kommer att gå till kyrkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Ska medverka i fyra föreställningar på fredag, för skolan. Ska sjunga i kören och spela på nån låt. På lördag ska jag vara med på lucia + julkonsert. En omgång 15.00 och en omgång 18.00. Ska även sjunga i kören och spela lite där med. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 personligen så skiter jag i Lucia You said it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 På fredan så ska jag ha Luciatåg kl 8 i en kyrka och sjunga: "Goder morgon mitt herrskap här kommer lussebrud". På lördan ska jag ha luciatåg på ett museum och sjunga Goder afton mitt herrskap här kommer lussebrud. Sen käkar jag lussebullar och pepparkakor och sjunger strålande helgonfé. Sen ska jag väl sjunga om Staffan och källarknut; Irak Iran irallallaralla. Hejsan låt oss lustiga vara. En gång jul om året SJUNG FALLEDUDELIGA DULLAN DEJ!!!!! HEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 personligen så skiter jag i Lucia You said it. Yep. @nTopic: Men vi ska se på 9:orna ha lucia tåg på fredag. Börjar halv 11. Swee7 :rolleyes: ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Kören sjunger julsånger i aulan på fredagen....Och jag somnar som vanligt och blir väkt av en kompis när det är slut så allt är som vanligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.