360Xbox Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Jag spelar ungefär 3 timmar eller mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Hela dagen,om det inte är skola :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Vardagar 3+ timmar, helger 5+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Ska försöka dra ner på det. Men spelar gör jag väl inte så mycket, sitter väl o chattar, tankar, kollar serier/film för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 om jag inte ska göra nåt,ellar vara med nån så spelar jag hela tiden eller gör andra saker vid datorn,PS2,PS3. paus för att sova lite ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 2-3 timmar om dagen i snitt kanske : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 3 timmar max Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 så länge det bara går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 10 timmar förr i tiden. Nu är det max 1 timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 ca 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 10 timmar förr i tiden. Nu är det max 1 timme. Du ska då alltid vara värst. ;) Vill tillägga att det ju är olika med om jag ska göra något annat t.ex. på en helgdag. Är jag helt fri kan det ju bli hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 10 timmar förr i tiden. Nu är det max 1 timme. Du ska då alltid vara värst. ;) Vill tillägga att det ju är olika med om jag ska göra något annat t.ex. på en helgdag. Är jag helt fri kan det ju bli hur länge som helst. Var man en nolifer som jag var så gjorde man inte så mycket annat än att spela dator ;> On-topic: Spelade faktiskt dator i 5 timmar igår, omg ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.