Legolasswe Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) ... Har hoppat i en djup simbassäng på ett badhus med min förra skola(vet inte hur djup bassängen var),och nästan drunknat.Men jag tog mig upp igen,och ingen av blinda fröknarna eller badvakterna hade sett att jag höll på att drunkna -.-. Också har mitt högra långfinger blivit klämd mellan en dörr när jag var 3 år,fick det sytt sen. Redigerat 13 December 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Ramlade i duschen och slog upp käken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 På min mormors gamla trädgård (nu har hon flyttat) så klättrade jag på ett träd. Men när jag skulle ner, så fanns det en "rep" som jag "halkade" på den föll ner typ 1,5 meter och bröt armet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 På min mormors gamla trädgård (nu har hon flyttat) så klättrade jag på ett träd. Men när jag skulle ner, så fanns det en "rep" som jag "halkade" på den föll ner typ 1,5 meter och bröt armet :(1,5 meter =/ Vilket jättefall asså :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Blev påkörd en gång och föll av cykeln. Fick dock inga skador som tur var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 1. cykeln lutade lite väl mycket på en skogsstig när jag cyklade och jag var nära på att få huvudet avslaget mot en trädstam. 2. höll ut armen genom en spårvagnsdörr och var nära att få den avslagen av en stolpe. 3. blev nästan påkörd av en sportbil som blåste förbi i 60 km/h 4. gick jävligt nära en passaerande skåpbil och fick nästan näsan bränd och foten tillplattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 När jag gick i 2:an, så lekte jag själv vid lekplatsen. Den var ganska hög. Kommer inte ihåg så mycket, men jag skulle göra något och jag slant. Fall ner på ryggen och kunde inte andas, och tillslut kom det någon och hjälpte mig. Hatar att tänka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Bromsen pajade i en nedförsbacke, då menar jag en jävligt brant backe med kurvor. Bröt inget, men har kvar ett ärr (1 dm) på axeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Mitt var när jag var 3 år och var ute med min mamma och hennes vänner, då sprang jag bort 1 Km bort från mamma och då blev hon orolig. Sen efter 3 minuter hittade min mammas ena kompis mig. Och då blev jag nästan överkörd av en sport Bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 I somras fick jag en daggmask på mej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) I somras fick jag en daggmask på mej :(Läskigt. Scenen är skoltaket: Jag springer från B och ska hoppa till A. A är ett litet tak. Jag slår i knät och det blöder som f*n. Och jag ramlar ner i C. Redigerat 14 December 2008 av TGLarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 När jag var 1-2 år fick jag en sjukdom som påverkar luftrören. Någon natt kunde jag inte andas och fick åka in på akuten. Det är nog det närmaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.