Aircondition Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Hur bra är ni egentligen på GH? Dar ni en handtralla eller tar en kopp kaffe samtidigt som ni FC:ar The Devil Went Down To Georgia på Expert? Klarar ni utan problem Mosh 1 i Raining Blood med öronen? Det här är tråden för att berätta om det. Jag kan inte direkt skryta om att jag är särskilt bra. Mina största meriter blir väl typ att ha klarat One, Cult of Personality, Before I Forget och Cliffs Of Dover på Expert tillsammans med Through The Fire And Flames på Hard. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Hur bra är ni egentligen på GH? Dar ni en handtralla eller tar en kopp kaffe samtidigt som ni FC:ar The Devil Went Down To Georgia på Expert? Klarar ni utan problem Mosh 1 i Raining Blood med öronen? Det här är tråden för att berätta om det. Jag kan inte direkt skryta om att jag är särskilt bra. Mina största meriter blir väl typ att ha klarat One, Cult of Personality, Before I Forget och Cliffs Of Dover på Expert tillsammans med Through The Fire And Flames på Hard. :( Då e du ju bra.... jag klarar inte längre än till 7 konserten på expert....Ont: Klarade "The way it ends" på Expert idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 75% på through the fire and flames på expert (practice ;)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Jag har klarat hela Accordion Hero. http://kuvaton.com/bshit/accordion_hero.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Jag kan FCa Cult of Personality på Hard. Inte Expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Är inte så bra... Klarar inte BYOB på Bas EXPERT på world tour. Fast har klarat GHWT Bas på Hard Redigerat 18 December 2008 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) http://img291.imageshack.us/img291/2189/ye1ahoq3.jpg Introt bara. På expert. Fixade en film nyss med, inte bästa, men får duga <.< Redigerat 19 December 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Boffaroffe är ju grym O; Kan väl inte skryta direkt, jag är inte jättebra. Jag har klarat 7th tier förutom Before I forget på expert. Cult of personality på Quickplay. Har även klarat alla på 8th tier förutom Raining blood på expert + TTFAF på hard. Inget speciellt >: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) NVM TA BORT *anmäler* Redigerat 18 December 2008 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Har även klarat alla på 8th tier förutom Raining blood på expert + TTFAF på hard. Har du klarat TTFAF på expert då? Det är väl klart att jag inte har ;_; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Det är väl klart att jag inte har ;_;Läste fel sry :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Det är väl klart att jag inte har ;_;Läste fel sry :( AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Men det ä lugnt. satte nytt highscore på One Expert igår :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg