iamfearlezz Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Rockband Trummor 69/84 100% FC's RB2 51/58 100% FC's RB1 Massor av DLC 100% FC's Ett antal globala förstaplatser och höga placeringar, alla är 100% FC's förstås. Några av dessa: - Flirtin' With Disaster - Screaming For Vengeance - Highway Star (tror det är 2:a nu) Använder inte Hyperspeed! Det på trummor = Lättare och tråkigare. Är hyfsad på gitarr. Redigerat 27 Mars 2010 av iamfearlezz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Har satt en del låtar på 99% på Guitar Hero II, men upptäckte att dessa låtar var mycket lättare än motsvarande på Guitar Hero III, så det kanske inte är så häftigt ändå. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 -25 noter på Disposable Heroes, expert drums. FFFFFFFFUUUUUUU jag skulle ju fan kunna få FC på den här skiten. Visst, -25 kanske låter mycket, men då ska man ta i beaktande att min trasiga blåa trumma funkar ungefär 19/20 gånger, och låten har typ 2500-2600 noter. Jag börjar bli lite bra på det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Missade bara typ 11 noter på Chiron Expert trummor!! Skrek som en liten flicka efter, men fuckade tyvärr hela Overdrive vägen så ingen GS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Missade två gånger i rad på näst sista noten på Colony of Birchmen, så grymt onödigt. FC på The Final Countdown 1st place, RB2 export. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Vad kör du på fearlezz? Xbox 360, PS2, Wii eller PS3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Är dålig på det här.Jag kör gitarr på lätt-medel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Jag kan inte skryta så mycket är inte så bra... Men jag är så stolt att jag klarade att spel Raining Blood på easy. fatta! Är jättestolt och det var ren tortyr att spela den. Jag förstår inte att man kan lyssna på sån musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 (redigerat) Lol. Det är som vi brukar säga; Den som inte gillar Slayer har inte lyssnat på tillräckligt mycket Slayer :P Btw, guldstjärnor på Tow Sawyer, expert voxtar. YOU MOTHAS. Redigerat 6 Maj 2010 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Har klarat alla förutom TTFAF på Expert. Tränar nu på introt 1hand :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Har klarat alla förutom TTFAF på Expert. Tränar nu på introt 1hand :P *hosthost*gummisnodd på gröna, kör vanliga hopo's på de andra*hosthost* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Har klarat alla förutom TTFAF på Expert. Tränar nu på introt 1hand :P *hosthost*gummisnodd på gröna, kör vanliga hopo's på de andra*hosthost* Haha du ska bara veta vilka fast fingers ja har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg