Gäst Mîhker Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Okej. PvP i s5. Nån som testat? Spelet är fruktansvärt obalanserat. DK's och Retadins är för bra, medan t.ex. Warlocks och Priests inte kan vinna. Hoppas på en förändring snart. Nån som vill dela med sig sina erfarenheter/tankar om s5? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 det är för att det är så nytt, det har inte hunnit balanserats än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Nytt? Om jag inte misstar mig har wow funnits i 4 år? Blizzard borde ha lärt sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 men 80 är nytt därför inte så balanserat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Okej. PvP i s5. Nån som testat? Spelet är fruktansvärt obalanserat. DK's och Retadins är för bra, medan t.ex. Warlocks och Priests inte kan vinna. Hoppas på en förändring snart. Nån som vill dela med sig sina erfarenheter/tankar om s5? Nja, den mest värdelösa klassen är Rogue, nu och förr :) Det står jag fast vid, raidade sunwell, men fick aldrig mer än 1500 rating typ. Får stryk mot allt. Fast sant, DK och Retadins är för overpower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Okej. PvP i s5. Nån som testat? Spelet är fruktansvärt obalanserat. DK's och Retadins är för bra, medan t.ex. Warlocks och Priests inte kan vinna. Hoppas på en förändring snart. Nån som vill dela med sig sina erfarenheter/tankar om s5? Nja, den mest värdelösa klassen är Rogue, nu och förr :) Det står jag fast vid, raidade sunwell, men fick aldrig mer än 1500 rating typ. Får stryk mot allt. Fast sant, DK och Retadins är för overpower. Nja knappast, hur lätt som helst att få 1800+ i 2v2 som ShS, sen beror det helt på gear, skill var för pre-BC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Retardins op? Wow jag måste verkligen ha missat nått. Själv så piskar man ju dom små sattygen på stjärten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Okej. PvP i s5. Nån som testat? Spelet är fruktansvärt obalanserat. DK's och Retadins är för bra, medan t.ex. Warlocks och Priests inte kan vinna. Hoppas på en förändring snart. Nån som vill dela med sig sina erfarenheter/tankar om s5? Nja, den mest värdelösa klassen är Rogue, nu och förr :) Det står jag fast vid, raidade sunwell, men fick aldrig mer än 1500 rating typ. Får stryk mot allt. Fast sant, DK och Retadins är för overpower. Rogue är absolut inte den mest värdelösa klassen i arena. Rogue/Druid var bland de allra bästa setupsen i s4. Och bland de 100 högst rankade arenaspelarna i världen så består listan av 12.08% rogues. Warlocks är inte ens med på listan =p Källa: http://www.sk-gaming.com/arena/player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Asså fattar inte varför folk börjar bråka om vilken klass som är bäst, ALLA då menar jag ALLA klasser är bra, man måste bara kunna spela dom, så sluta bråka om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Okej. PvP i s5. Nån som testat? Spelet är fruktansvärt obalanserat. DK's och Retadins är för bra, medan t.ex. Warlocks och Priests inte kan vinna. Hoppas på en förändring snart. Nån som vill dela med sig sina erfarenheter/tankar om s5? Nja, den mest värdelösa klassen är Rogue, nu och förr :) Det står jag fast vid, raidade sunwell, men fick aldrig mer än 1500 rating typ. Får stryk mot allt. Fast sant, DK och Retadins är för overpower. Rogue är absolut inte den mest värdelösa klassen i arena. Rogue/Druid var bland de allra bästa setupsen i s4. Och bland de 100 högst rankade arenaspelarna i världen så består listan av 12.08% rogues. Warlocks är inte ens med på listan =p Källa: http://www.sk-gaming.com/arena/player håller inte häller med, mutilate rogues är väldigt bra Redigerat 18 December 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Okej. PvP i s5. Nån som testat? Spelet är fruktansvärt obalanserat. DK's och Retadins är för bra, medan t.ex. Warlocks och Priests inte kan vinna. Hoppas på en förändring snart. Nån som vill dela med sig sina erfarenheter/tankar om s5? Nja, den mest värdelösa klassen är Rogue, nu och förr:) Det står jag fast vid, raidade sunwell, men fick aldrig mer än 1500 rating typ. Får stryk mot allt. Fast sant, DK och Retadins är för overpower. Hahaha, tyvärr men måste skratta åt detta. Rogue var ju den mest OP'ade klassen Pre-TBC, speciellt om man hade PvE gear och vapen i klass med glaives. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) All paladins är OP. En holydin kan ta typ allt också. DK är inte lika bra. En fury warrior kan ta en Blood DK. Men inte en Unholy DK. Däras Boneshield är,,, Svår att knäcka På snack om PvP. Finns det någon bra Arms PvP/både PvE o PvP specc ni gömmer på? Och vad, om en warrior ska köra arena ska han ha för partner/specc? Of topic, Mitt inl'gg som gav 500FR :P Redigerat 18 December 2008 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg