360Xbox Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Vilket tycker ni är det absolut våldsamaste spelet? Jag menar inte som hur läskigt nått är utan våldet... -Blodet -Svordommar osv. Själv är jag ganska osäker men jag säger nog Condemned 2 eller Saints row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 postal? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 postal? :)What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 postal? :)You said it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Har inte spelat Postal, men jag vet att det ska vara extremt blodigt etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Postal är inte så mycket våldsammare än andra spel, bara det att det har grotesk humor.. kunna pissa på folk eller använda en katt som ljuddämpare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Pokémon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 postal och ett japanskt skit spel som är värre än postal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Min STARKA lista: 1. Postal (SERIEN) 2. Grand theft auto (SERIEN) 3. Slient hill och resident evil (SERIEN) 4. F.E.A.R (SERIEN) 5. Rise of the Triad - ( Väldigt gammalt spel och riktigt blodigt men har för dålig grafik, så den får en lägre placering. 6. Soldier of Fortune - ( samma grafik som ROTT men mindre blod. 7. Bloodrayne 2 8. Bioshock 9. Dead Space 10. Liero - ( med en mod som heter Bloodmod. Min SVAGA lista: 1. Conan 2. Ratcheat and Clank (SERIEN) 3. Rayman (SERIEN) 4. Tomb raider (SERIEN) 5. Castelnavia (SERIEN) Era spel som ni nände är bara SHIT! Jag tog min tid för det här inlägget. Redigerat 18 December 2008 av ihabba123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Den första känns som GTA1 i fps läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Min STARKA lista: 1. Postal (SERIEN) 2. Grand theft auto (SERIEN) 3. Slient hill och resident evil (SERIEN) 4. F.E.A.R (SERIEN) 5. Rise of the Triad - ( Väldigt gammalt spel och riktigt blodigt men har för dålig grafik, så den får en lägre placering. 6. Soldier of Fortune - ( samma grafik som ROTT men mindre blod. 7. Bloodrayne 2 8. Bioshock 9. Dead Space 10. Liero - ( med en mod som heter Bloodmod. Min SVAGA lista: 1. Conan 2. Ratcheat and Clank (SERIEN) 3. Rayman (SERIEN) 4. Tomb raider (SERIEN) 5. Castelnavia (SERIEN) Era spel som ni nände är bara SHIT! Jag tog min tid för det här inlägget. Öhh, hur kan Dead Space ligga under Bioshock ? <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Min STARKA lista: 1. Postal (SERIEN) 2. Grand theft auto (SERIEN) 3. Slient hill och resident evil (SERIEN) 4. F.E.A.R (SERIEN) 5. Rise of the Triad - ( Väldigt gammalt spel och riktigt blodigt men har för dålig grafik, så den får en lägre placering. 6. Soldier of Fortune - ( samma grafik som ROTT men mindre blod. 7. Bloodrayne 2 8. Bioshock 9. Dead Space 10. Liero - ( med en mod som heter Bloodmod. Min SVAGA lista: 1. Conan 2. Ratcheat and Clank (SERIEN) 3. Rayman (SERIEN) 4. Tomb raider (SERIEN) 5. Castelnavia (SERIEN) Era spel som ni nände är bara SHIT! Jag tog min tid för det här inlägget. Öhh, hur kan Dead Space ligga under Bioshock ? <.< För att det är hans lista. Han får väl tycka som han vill [; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.