Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Postal är inget jämfört med Kingpin. Kingpin är ett gangster spel som släpptes under 1990-talet. Kingpin innehåller en massa saker, svordomar, slagsmål... Ursäkta, det vara bara det 2 sakerna. Kingpin innehåller en massa svordomar, grova som milda. Vad går upp emot ett slagsmål med järnrör?

Jag postar nu 2 videos, första videon är alla scener, då får ni se språket som används i spelet. (Grova ord, ni har blivit varnade) ;)

I den andra videon så får ni se hur ett litet slagsmål med järnrör kan se ut, jag fördrar att slåss med stora gäng lite längre fram i spelet. :P

1.

2

Redigerat av Raptomex
  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

oj....jo...det där var ju mycket mer våldsamt än postal spelen... NOT.

De svor mycket där men fighterna var ju LÅNGT ifrån postal.

Bara för att det där är den första fighten man gör i hela spelet. Blir bättre ju längre man kommer.
Skrivet

Postal 2 är iaf det sjukaste jag har spelat, spelade bara en demo men kunde ändå göra följande.

-Stoppa upp ett gevär i en katts röv och skjuta.

-Pissa på folk

-Elda upp folk

-Skjuta huvet av folk så blodet sprutar, sen pissar man på deras lik

-Pissa på sig själv om man brinner

osv osv.

Skrivet

Jag tror det våldsammaste spelet är Resident Evil 4 för där skjuter man ju på folk.

Skjuter på folk? Det gör man ju i nästan alla spel ju.

Postal 2 ;)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...