Hoppa till innehåll

Blizzard Kan Dra Åt h*lvete!


 Dela

Rekommendera inlägg

Nu är det såhär, ja satt uppe inatt o farmade heroics me min guild, när ja plötsligt blev dc.

 

Jag testade o logga in, stod att mitt Acc var suspended. Så ja kolal min mejl o se varför de var så

 

" we belive theres someone else playing on your account" f*n ta er j*vla idiotf***or ( ursäkta ).

 

De har bara varit jag på mitt acc, ja har virus skydd o allt annat för att undvika ett hackat acc ( konstigt lösen osv ).

 

Värsta är att de är på 24timmar. Skärp er blizz, och tänk lite me era huvuden och inte me röven ( ingen reply på denna mening please. )

 

Vad kan jag göra förutom att vänta på tröghuvuderna att lära sig lite bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Det bästa det du kan göra är att ringa. Men tyvärr måste du kunna bra Engelska. Det kanske blev ett litet missförstånd.

Dom har ju 13 MILL spelare vet du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bästa det du kan göra är att ringa. Men tyvärr måste du kunna bra Engelska. Det kanske blev ett litet missförstånd.

Dom har ju 13 MILL spelare vet du.

8-11* Absolut inte 13.

 

Vänta i en vecka, om ditt account fortfarande är låst så ring eller maila dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bästa det du kan göra är att ringa. Men tyvärr måste du kunna bra Engelska. Det kanske blev ett litet missförstånd.

Dom har ju 13 MILL spelare vet du.

 

8-11* Absolut inte 13.

 

 

~11.5* aktiva konton.

 

 

Nu är det såhär, ja satt uppe inatt o farmade heroics me min guild, när ja plötsligt blev dc.

 

Jag testade o logga in, stod att mitt Acc var suspended. Så ja kolal min mejl o se varför de var så

 

" we belive theres someone else playing on your account" f*n ta er j*vla idiotf***or ( ursäkta ).

 

De har bara varit jag på mitt acc, ja har virus skydd o allt annat för att undvika ett hackat acc ( konstigt lösen osv ).

 

Värsta är att de är på 24timmar. Skärp er blizz, och tänk lite me era huvuden och inte me röven ( ingen reply på denna mening please. )

 

Vad kan jag göra förutom att vänta på tröghuvuderna att lära sig lite bättre?

Okej, låt mig gissa. Du delar ditt konto med en vän.

 

För det första gör Blizzard inga misstag när de stänger account, du kan skrika hur mycket du vill att du inte gjort något, om de ser något misstänkt så undersöker de.. LÄNGE.. innan de gör något, någon kines kanske hade loggat ditt konto någon gång.

Att du har ett virusskydd garanterar inget, du kan mycket väl ha en keylogger.

 

Men spamma deras webforms och support så kanske de öppnar ditt konto igen. Tog dem 10 dagar att öppna mitt konto igen, efter mitt konto blev loggat av någon kines.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Det stod nånting i chatten idag när jag loggade in, typ "We've noticed alot of compromised security account shit blabla this holiday season, visit wow-europe.com for more info"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...