WASD Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Flyff är rätt kul om man spealr på fly for fame det är dock en privat server men spelet är ju grattis så det är la inte olagligt?Jo, vet inte hur man kan förklara det men vi säger att du tar något i en affär och ger det till någon, typ så är det olagligt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 hm...spel som wow... 2Moons 9Dragons Cabal online Conquer online KAL online Last Chaos Perfect World RAN online Pristontal2 Rappelz Rakion Requiem Shaiya Silkroad online Twelve Sky Voyage Century Rising Force online GW kostar att köpa sen är det gratis btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godisJa, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :( EDIT: Tack för tipsen TheGreatest och även alla andra :D Redigerat 23 December 2008 av joelb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godisJa, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :( EDIT: Tack för tipsen TheGreatest och även alla andra :D Jag skulle kalla en person fattig om han inte har råd med något som kostar 4kr per dag... men du har ju bestämt själv att du inte vill betala det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis Ja, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :( EDIT: Tack för tipsen TheGreatest och även alla andra :D Jag skulle kalla en person fattig om han inte har råd med något som kostar 4kr per dag... men du har ju bestämt själv att du inte vill betala det så Kan ju vara svårt att förklara för föräldrarna ibland om man är 11 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) EDIT Redigerat 26 December 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela.För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) EDIT Redigerat 26 December 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela. För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :) Jag gjorde mitt WoW acc på scapegaming. Det stod en massa i spelet ja. Men det var man ju tvungen att acceptera för att kunna spela på scapegaming. Själva spelet är gratis och går att ladda ner lagligt från blizzards hemsida, när du går till affären och handlar köper du ett account och inget spel, spelet får du bara med eftersom det är smidigare än att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 24 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Jag skulle kalla en person fattig om han inte har råd med något som kostar 4kr per dag... men du har ju bestämt själv att du inte vill betala det såJo, men jag är 11 o mina föräldrar säger att jag inte får betala. annars hade ja gjort de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) EDIT Redigerat 26 December 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela. För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :) Jag gjorde mitt WoW acc på scapegaming. Det stod en massa i spelet ja. Men det var man ju tvungen att acceptera för att kunna spela på scapegaming. Själva spelet är gratis och går att ladda ner lagligt från blizzards hemsida, när du går till affären och handlar köper du ett account och inget spel, spelet får du bara med eftersom det är smidigare än att ladda ner Kan du skikca en länk till mig där man laddar ner (lagligt) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.