Distinction Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) det står bara det här i loggen "[13:55:16][ Bot Stub] =============================================================================== [13:55:16][ Bot Stub] RSBot is currently outdated, please wait patiently for an update. [13:55:16][ Bot Stub] Posting a duplicate thread or a thread somewhere other than [13:55:16][ Bot Stub] the download section will result in an instant BAN. [13:55:16][ Bot Stub] =============================================================================== ny länk tack :) :) " Och hur svn:ar man ...ny guide också plz :) väldigt tacksam Redigerat 18 Februari 2009 av alexanderice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Kom på ytterligare en sak förutom mitt förra inlägg. Någon som vet om det finns en hunting bot? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) Ja en svensk har gjort Rsbot... Aja men om ni vill kan jag lägga upp nya version på reapidshare eller nåt ? EDIT: Här har ni den. http://www.mediafire.com/?2yd3imgeitd Ja det finns inga virus och det funkar, om ni inte tror mig kolla där nere. http://www.virustotal.com/sv/analisis/033f...722da3c6c2fa51c Lycka till med bottningen ;) PS: I have VIP version av All-Anti-Ban. Så den spammar inte loggen och inte stör scripten. Redigerat 18 Februari 2009 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 är det någon annan som har problem med att starta monsterkiller? jag har slagit in idn men det funkar endån inte, står att det blir någon error, endån har jag testa olika versioner av scriptet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Synd men nej ? Men Prova att ladda ner Ruskisfighter v1.9 den är bättre. Den har snabbare combat ( han hittar NPCs snabbt ) och så har den att den äter och stannar om den inte har mat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Sidan är uppe ännu en gång, men räkna med server-felmeddelanden. Någon attackerar sidan, jag håller på att nullrouta ip's men runt 5000 bottar anfaller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 någon som skulle kunna ladda upp ruskisfighter? hittar den inte någonstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Sidan är uppe ännu en gång, men räkna med server-felmeddelanden. Någon attackerar sidan, jag håller på att nullrouta ip's men runt 5000 bottar anfaller :( GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. >_< Lycka till. >: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Här har du ruskisfighter och 3 scripts till av honom. http://www.mediafire.com/?wnqzzzmv2ry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) det tackar vi för ;) EDIT: hittar inte fighting scriptet i listan... Redigerat 19 Februari 2009 av Xzion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Hm. Prova att ta bort RuskisFighter.class och compile igen. Om det inte funkar så säg till, så ser jag vad som är fel i scriptet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 hjälpte inte att ta bort den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg