Gäst Atreyu4Me Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 En fråga, Fungerar Flax picker på Swamp tars? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 En fråga, Fungerar Flax picker på Swamp tars? :P Nej, finns några botter som plockar Swamp tars, pma om du vill ha. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Japp, lägger upp den på första sidan nu. :) Är den uppe än? oO Ja. Tack ;) Dang , min winrar har "gått ut" står att man måste betala :angry: Hur ska jag göra? Jag har haft Winrar i 2 år och aldrig behövt betala. Konstigt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 @ winrar som har gått ut;; Ta bort och ladda ner igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Fasen också.. att det kom en update nu >-< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Japp, lägger upp den på första sidan nu. :) Är den uppe än? oO Ja. Tack ;) Dang , min winrar har "gått ut" står att man måste betala :angry: Hur ska jag göra? Jag har haft Winrar i 2 år och aldrig behövt betala. Konstigt :huh: Samma här. Laddade hem den förra sommaren, och fortfarande står det när jag loggar in att det är 40 dagar kvar innan jag behöver betala :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Jag råkade skriva fel :( Kommer det inte en ny uppdatering snart? "The Magic Update" kom ju igår <_< Redigerat 28 Januari 2009 av Samlan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Skulle f*n vara bra om du inte posta direkt Download. För om Speljohan får reda på det f*n du blir bannad både från RSbot och sidan ( Rsbot.org ) Tro mig jag blev men sen blev jag unbanned av honom. /7 Denis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Skulle f*n vara bra om du inte posta direkt Download. För om Speljohan får reda på det f*n du blir bannad både från RSbot och sidan ( Rsbot.org ) Tro mig jag blev men sen blev jag unbanned av honom. /7 Denis Jo fortsätt posta direkt download. Varför blir Speljohan sur för det? Finns ingen större anledning egentligen, känns det som. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Jo men han vill att man ska regga sig eller nåt istället för att leecha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 RsBot är ju verkligen jättesäker när det gäller banns. Det är ju också patetiskt att PaiN som är 13 år tror att anti-ban är No Ban Haxxor I c4n h4x J4G3X H4X SYST3M 0MG. Var längesen man besökte forumet men, fy.. det har ju bara blivit mer omoget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 "RSBot update #530 occurred on 29 January 2009." är ute nu >:D Tydligen samma länkar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg