Hoppa till innehåll

Bot/banker/anti-ban/anti-random.


unix

Rekommendera inlägg

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst krook205

alla killar i min klass började typ med RS igen, hade aldrig tänkt tanken om jag inte hade sett denna tråden :P nu kan jag farma pengar samtidigt som jag är på skolan / Botta på skolan när jag jobbar på en dator där XD, Förresten, jag fattar inget med Monster Killer, Pain nämnde nåt att man ska kolla på runehq men jag vet inte hur man ser mob ID där. Jag skrev bara in namn på moben och då avslutades scriptet bara. Kan nån hjälpa? :)

Redigerat av krook205
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla killar i min klass började typ med RS igen, hade aldrig tänkt tanken om jag inte hade sett denna tråden :P nu kan jag farma pengar samtidigt som jag är på skolan / Botta på skolan när jag jobbar på en dator där XD, Förresten, jag fattar inget med Monster Killer, Pain nämnde nåt att man ska kolla på runehq men jag vet inte hur man ser mob ID där. Jag skrev bara in namn på moben och då avslutades scriptet bara. Kan nån hjälpa? :)

Om du vill se ID'n på ett item, så har du föremålet i ditt inventory, går till Debug, väljer inventory. Så står det massa siffror ovanför föremålet. Det är ID'et. Om om du vill se NPC:s i'd eller monsters. Så går du in på Debug, NPC.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns det någon bra script för att döda monster? monsterkiller som finns med verkar inte funka, (inte på goblins iaf)

Kolla på RsBot forumen. Finns många som är bra.

 

Tack PaiN för att du uppdaterar hela tiden och hjälper oss! ;)

 

FM scriptet funkar jättebra! är 82 fm nu, har snart 2M, ska dra 99 tror jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns det någon bra script för att döda monster? monsterkiller som finns med verkar inte funka, (inte på goblins iaf)

 

Kolla på RsBot forumen. Finns många som är bra.

 

Tack PaiN för att du uppdaterar hela tiden och hjälper oss! ;)

 

FM scriptet funkar jättebra! är 82 fm nu, har snart 2M, ska dra 99 tror jag :)

 

No problemo. FM:a inte vid GE bara, eller varrock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...