Xzion Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 kan man få en länk till forumet? när jag försöker hitta det får jag bara 500 serverfel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jaha, då var man bannad de närmsta 10 dagarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Atreyu4Me Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jaha, då var man bannad de närmsta 10 dagarna. För? :{ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Jaha, då var man bannad de närmsta 10 dagarna. För? :{ Bottning/Macro, Rule number 7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Permanent ban FTW <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 är det någon här som kan komma in på rsbots forum? jag kan inte, står bara 500 - internal server error. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heikki Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) Nu funkar inte boten, den är outdated står det, kommer det upp en ny uppdate snart lr?:) Redigerat 10 Februari 2009 av Heikki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Nu funkar inte boten, den är outdated står det, kommer det upp en ny uppdate snart lr?:)Vi kommer säkert få vänta en vecka som sist <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heikki Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Nu funkar inte boten, den är outdated står det, kommer det upp en ny uppdate snart lr?:)Vi kommer säkert få vänta en vecka som sist <_< drygt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) Nejnej, jag laddar upp den nu. EDIT: Kommer inte in på sidan, laddar upp den när jag KAN. Redigerat 11 Februari 2009 av PaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 annars kan ni ju göra som dom smarta och uppdatera det med svn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 annars kan ni ju göra som dom smarta och uppdatera det med svn. Vilket pucko behöver en guide för det?Det är ju bara att höger klicka och trycka SVN Update :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg