Gäst jagekung Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Asså jag fattar inte varför alla säger att dom som cheatar är Noobs? Jag känner en kille som har cheatat förut men sen så slutade han och börja köra seriöst och då var han grym Duktig men hur kan ni då säga att dom som cheatar e noobs O.S.V Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Noob= (New Or Only Bad). Måste man ha fusk för att kunna få kills så är man en bad player dvs en noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Men inte om man fuskar för att det är kul. Man kan ju vara världens bästa csspelare men ändå vilja fuska då och då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Men inte om man fuskar för att det är kul. Man kan ju vara världens bästa csspelare men ändå vilja fuska då och då.Men det var det han gjorde för han fuskade för att han tyckte det var kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Fusk förstör spelet för alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Man blir ju inte ett dugg bättre på att fuska och så är det ju inte kul för andra personer som spelar seriöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 det e bättre att bara köra utan fusk, ja stör mig på cheaters+ att man blir ju vac bannad om man blir påkommen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Men inte om man fuskar för att det är kul. Man kan ju vara världens bästa csspelare men ändå vilja fuska då och då.Men det var det han gjorde för han fuskade för att han tyckte det var kul. Jag tror hans motståndare inte tyckte det var lika kul. Om jag möter nån med aimbot/wallhack så får jag lust att banka huvudet i tangentbordet. Den som cheatar förstör spelglädjen för de andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Noob= (New Or Only Bad).Vad jag har lärt mig så betyder noob Newbie som blivit förkortat till Noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Den som cheatar tycker för någon orsak att han ska ha större fördelar än andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Noob= (New Or Only Bad).Vad jag har lärt mig så betyder noob Newbie som blivit förkortat till Noob Newbie är bara något som blivit skapat av spelare som inte vet vad noob egentligen står för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 VEM f*n SÄGER "CHEATAR"?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg