Lynott Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 allt möjligt, telefon,högtalare,batterier,tuggumi,mobil,pennor,klocka,kassaskåp,skräm,tangentbord,mus,musmatta,min a armbågar,tejp,spelfodral,dedorant,böcker,webcam,spel,minityr byggnader,gamla hödtalare,sladdar,router,krämer,ipod,pengar,fjärkontroll,papper, osv osv ni som läser kan inte ha mycket för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Tv-kontroller Klocka Mobil PSP PSP-Spel USB kabel till PSP Ordbok Kana de Manga Julkort Monitor Dator Mus Musmatta Tangnentbord Penna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0 använd denna tråden istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 för mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 1.Dator 2.Högtalare 3.skärm m.m 4.mobil 5.headset 6.ny dator mus i kartong som är cp. 7.plånbok 8. 2st fjärrkontroller 9. 2st Montana bombing pennor 10. 11st pc spel 11. 4st xbox360 spel 12.skräp 13.glas 14.burkar 15.ljusslinga 16.lampa 17.pennor 18. massa nyckel band,. 19. 4st dator chassin. 20. Tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Högtalare, Stulen MP3, Block, IP-telefon, pennskrin, bok: Big Bang Varde eller Varde Ljus?, Fransk-svensk ordbok, diverse skolpapper, Nötkräm, Sony DVD/CD RW drive unit manual, moderkortsmanual, PC-för alla magasin, kartonger, godisskål, skolböcker, hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 En 19" skärm och musmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 100 Pack DVD-R Skivor 50 Pack CD-R skivor. Digital kamera Papper och skit XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hörlurar Harry potter leksaks grej Kort Nintendogs till ds Ett Ds 2 små leksaks godisklubbor Tomte prydnad 2 telefoner Leksaks släp Dataspel 2 littlest pet shop papper Laptop Kritor skrivare Annan dataskärm Kamera med 10 megapixlar Lypsyl Älg prydnad Tomte prydnad igen Ljusstake 3 blomkrukor snögubbe prydnad Julkort Penna mp3 Skivfodral 2 limtuber Min katt Glitter pennor Leksaks paraply Hög med papper Högtalare Mina armar Alla leksaker var från min lillasyster som har en massa grejer över hela bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fadyman Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Bärbar dator MP4-spelare Tangentbord Mus Bil katalog Min pappas räkningar/ papper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Tangentbord Mus skärm Dator Plektrum Skrivbordslampa Kort på min döda katt Pennor med mera i en "penkopp" Nåt datorspel Gitarr stämmare några mynt en liten julgran (Fiberoptik, den har små lampor som lyser olika färger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.