WASD Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Försökte det med kuken rakt upp , min polare satt och stirade och kom fram efter lektionen och fråga vad f*n jag höll på med :SAllas kukar står olika, min pekar ganska rakt upp naturligt, om din försöker dra sig framåt när du lagt den rakt upp så syns det nog bara tydligare, aldrig märkt att någon noterar att jag har stånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Försökte det med kuken rakt upp , min polare satt och stirade och kom fram efter lektionen och fråga vad f*n jag höll på med :SAllas kukar står olika, min pekar ganska rakt upp naturligt, om din försöker dra sig framåt när du lagt den rakt upp så syns det nog bara tydligare, aldrig märkt att någon noterar att jag har stånd det beror ju på storleken också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Tajta/jeans är ju ett bra sätt för att förhindra att penisen sticker rakt ut. Annars om man har mjukis byxor eller har gympa så kan man ju sätta sig ner på en bänk och vänta tills den har lagt sig ner igen. :) Hemskt scenario, gymnastik + shorts + dans + stånd= :( Ännu hemskare scenario: simning + tajta speedos + ryggsim + stånd = :( Om ni förstår vad jag menar. :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Haha, hade dans idag. Jag fick stånd och sa att jag var pinkenödig. Sen fixade allt sig lolz ;-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jag brukar själv få stånd på NO:n när vi ska ta på oss skyddsglasögonen. Vet inte varför, kanske var där jag satte på en tjej i mitt förra liv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 min står upp heela tiiden , och föresten det där med runka, är nog ingen bra ide eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 min står upp heela tiiden , och föresten det där med runka, är nog ingen bra ide eller???varför skulle det inte vara en bra ide? Du kanske borde testa det nån gång så får du inte stånd 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag har redan gjort det i 2 år , ingen nyhet för mej <_< :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag har redan gjort det i 2 år , ingen nyhet för mej <_< :gitarr:För dig borde det vara en nyhet att man kan få stånd. Jag tror det är bäst att sätta sig ned helt enkelt, och eftersom jag inte vet om din snopp står upp, ner eller hur som helst, så kan jag inte säga att du ska lägga den upp mot magen och dra ner tröjan, annars funkar det nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag har redan gjort det i 2 år , ingen nyhet för mej <_< :gitarr:För dig borde det vara en nyhet att man kan få stånd. Jag tror det är bäst att sätta sig ned helt enkelt, och eftersom jag inte vet om din snopp står upp, ner eller hur som helst, så kan jag inte säga att du ska lägga den upp mot magen och dra ner tröjan, annars funkar det nog bra. Han tror väl att stånd och runka är samma sak ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag har redan gjort det i 2 år , ingen nyhet för mej <_< :gitarr: För dig borde det vara en nyhet att man kan få stånd. Jag tror det är bäst att sätta sig ned helt enkelt, och eftersom jag inte vet om din snopp står upp, ner eller hur som helst, så kan jag inte säga att du ska lägga den upp mot magen och dra ner tröjan, annars funkar det nog bra. Han tror väl att stånd och runka är samma sak ;) Ja, hans inlägg är faktiskt ganska "O-ihopsammanhängande" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag är inte dum i huvudet <_< jag vet vad allt det där betyder , ingen NYHET jag har vetat det sen jag var 5 , jag är inte så korkade som dom 10 åringarna ni känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.