Hoppa till innehåll

Stånd


Rekommendera inlägg

Försökte det med kuken rakt upp , min polare satt och stirade och kom fram efter lektionen och fråga vad f*n jag höll på med :S

Allas kukar står olika, min pekar ganska rakt upp naturligt, om din försöker dra sig framåt när du lagt den rakt upp så syns det nog bara tydligare, aldrig märkt att någon noterar att jag har stånd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Försökte det med kuken rakt upp , min polare satt och stirade och kom fram efter lektionen och fråga vad f*n jag höll på med :S

Allas kukar står olika, min pekar ganska rakt upp naturligt, om din försöker dra sig framåt när du lagt den rakt upp så syns det nog bara tydligare, aldrig märkt att någon noterar att jag har stånd

 

det beror ju på storleken också ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tajta/jeans är ju ett bra sätt för att förhindra att penisen sticker rakt ut.

Annars om man har mjukis byxor eller har gympa så kan man ju sätta sig ner på en bänk och vänta tills den har lagt sig ner igen. :)

 

 

Hemskt scenario, gymnastik + shorts + dans + stånd= :(

Ännu hemskare scenario: simning + tajta speedos + ryggsim + stånd = :(

 

Om ni förstår vad jag menar. :p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har redan gjort det i 2 år , ingen nyhet för mej <_< :gitarr:

För dig borde det vara en nyhet att man kan få stånd.

 

Jag tror det är bäst att sätta sig ned helt enkelt, och eftersom jag inte vet om din snopp står upp, ner eller hur som helst, så kan jag inte säga att du ska lägga den upp mot magen och dra ner tröjan, annars funkar det nog bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har redan gjort det i 2 år , ingen nyhet för mej <_< :gitarr:

För dig borde det vara en nyhet att man kan få stånd.

 

Jag tror det är bäst att sätta sig ned helt enkelt, och eftersom jag inte vet om din snopp står upp, ner eller hur som helst, så kan jag inte säga att du ska lägga den upp mot magen och dra ner tröjan, annars funkar det nog bra.

 

Han tror väl att stånd och runka är samma sak ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har redan gjort det i 2 år , ingen nyhet för mej <_< :gitarr:

För dig borde det vara en nyhet att man kan få stånd.

 

Jag tror det är bäst att sätta sig ned helt enkelt, och eftersom jag inte vet om din snopp står upp, ner eller hur som helst, så kan jag inte säga att du ska lägga den upp mot magen och dra ner tröjan, annars funkar det nog bra.

 

Han tror väl att stånd och runka är samma sak ;)

 

Ja, hans inlägg är faktiskt ganska "O-ihopsammanhängande"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...