MaryJane Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 f*n va kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 jag har gjort om en nissan navara på datorn skriv vad ni tycker om den klicka 10/10, du borde vara en anställd designer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 (redigerat) Ungefär så här ska det se ut :D (en gammal bild jag gjorde,visst inte så mycket ändrat men ändå) Redigerat 15 Januari 2009 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 WoW!! Det var ju ett tydligt mästerverk, razec, han är bättre än dig.. :lol: i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Ungefär så här ska det se ut :D (en gammal bild jag gjorde,visst inte så mycket ändrat men ändå) *klappar händerna* ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Ungefär så här ska det se ut :D (en gammal bild jag gjorde,visst inte så mycket ändrat men ändå) Snygg, men hjulen var konstiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Inte bra, inte bra alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 ZE GOGGLES, ZHEY DO NOTHING!!1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 jag har gjort om en nissan navara på datorn skriv vad ni tycker om den klicka 10/10, du borde vara en anställd designer. Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 jag har gjort om en nissan navara på datorn skriv vad ni tycker om den klicka 10/10, du borde vara en anställd designer. Seriöst? Bah, fish är väl aldrig seriös utanför debatt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 jag har gjort om en nissan navara på datorn skriv vad ni tycker om den klicka 10/10, du borde vara en anställd designer. Seriöst? Haha vad tror du? :P Ont: vet inte öppnar typ alldrig BMP filer, spara som JPEG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Flyttar till Feedback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.