Raptomex Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 De flestasom säger att rs är bättre än wow är P9-12:or som inte har testat wow och bara vet att det kostar medan det finns några som inte vill betala för ett spel och därför spelar rs. (Om jag inte ville betala för wow så skulle jag spela flyff eller något liknande imo.)Det är inte frågan om ens ekonomi. Bara för att WoW är populärt så behöver det inte betyda att alla måste spela det. Jag kan betala WoW, men jag vill inte för att enligt mig är inte WoW något att lägga pengar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 jag tycker om runescape och idc om era åsikter punkt slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Tycker inte man kan jämföra dom här spelen drf att det är så grymt stor skilnad på spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 RuneScape, tyckte inte om WoW körde ett par dagar sen slutade jag. Samma här köra i 3 - 4 dagar slutade tog bort det... Sög hårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) En anledning till att du ovanför inte gillade WoW kan vara att du är 11 och inte kan så mycket engelska som kan behövas i WoW.. Redigerat 5 Januari 2009 av Hetfield05 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 En anledning till att du ovanför inte gillade WoW kan vara att du är 11 och inte kan så mycket engelska som kan behövas i WoW..Engelska behövs i Runescape också. Allt är på engelska förutom svenska spelare på en svensk värld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 RuneScape, tyckte inte om WoW körde ett par dagar sen slutade jag. Samma här köra i 3 - 4 dagar slutade tog bort det... Sög hårt. Erkänn, du har aldrig spelat wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 WoW, har aldrig gillat grafiken direkt men det finns så många bra funktioner och pvp, quests, instanser etc. Vad har RS..? grind grind COOORE! Spottar man ut sig att "WoW suger!!" eller "RS suger!!" framstår man som p12. Sen om man säger att "nej jag spelar inte WoW det är så dyrt" vad är det för idioti? det är dyrt för den som är fattig, men vem har inte 125;- i månaden lixxooom. Tycker man att rs är ett skitbra!! spel har man f*n inte testat många andra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 WoW, har aldrig gillat grafiken direkt men det finns så många bra funktioner och pvp, quests, instanser etc. Vad har RS..? grind grind COOORE! Spottar man ut sig att "WoW suger!!" eller "RS suger!!" framstår man som p12. Sen om man säger att "nej jag spelar inte WoW det är så dyrt" vad är det för idioti? det är dyrt för den som är fattig, men vem har inte 125;- i månaden lixxooom. Tycker man att rs är ett skitbra!! spel har man f*n inte testat många andra spel. Anledningen att många folk tycker det är dyrt, är att dem vill lägga pengarna på andra saker än spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 WoW, har aldrig gillat grafiken direkt men det finns så många bra funktioner och pvp, quests, instanser etc. Vad har RS..? grind grind COOORE! Spottar man ut sig att "WoW suger!!" eller "RS suger!!" framstår man som p12. Sen om man säger att "nej jag spelar inte WoW det är så dyrt" vad är det för idioti? det är dyrt för den som är fattig, men vem har inte 125;- i månaden lixxooom. Tycker man att rs är ett skitbra!! spel har man f*n inte testat många andra spel. "Sen om man säger att "nej jag spelar inte WoW det är så dyrt" vad är det för idioti? det är dyrt för den som är fattig, men vem har inte 125;- i månaden lixxooom." Den som säger det är smart inte fattig, bara för att man har råd ska man inte kasta det på vilket skit som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Om jag skulle välja mellan wow och runescape och wow var grattis skule jag ha tagit RS. Wow är inte min smak direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 De flesta har pengar till gamecard OCH pengar över till annan skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg