MasterOfPette Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 komigen, nånstans Petter, nånstans i TV måste du ju nämna oss, eller nån av oss, eller fuska åtminstone. =D "Jag vill tacka folket på fuska.se som har stöttat och beundrat mig och som fick mig att ta klivet upp på scen." XD det hade varit så j*vla klockrent. fast det spelar nog ingen roll vad du säger eller med vilken röst, jag tycker det är skitcoolt ändå! :D är det ok om jag lägger upp en printscreen här Petter? eller vill du absolut inte se? haha, det är helt ok om du gör det!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 http://www.tv4.se/replay?videoId=1.925298&...artment=2.28209 0:47 :lol: AHAH, FY FAAN VAD CHILL!! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Där är en bild ;) eldapa blev ägd :D Redigerat 4 April 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Här: (Dave är varnad så han kunde inte lägga upp den) Edit: Amen vafan DD >:( Redigerat 4 April 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 HAHA, en sekund före!!!!! OnTopic: Kan inte vänta tills det avnsnittet går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 HAHA, en sekund före!!!!! OnTopic: Kan inte vänta tills det avnsnittet går! ahah samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Kan inte vänta tills det avsnittet går på tv :-o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Kan inte vänta tills det avsnittet går på tv :-o sanningen är ju... att även om det där kommer underhålla en massa personer.. och folk kommer kanske tycka att det är alltifrån helt ok till toppen.. så kommer det vara folk som tycker att det är totalt värdelöst, för så är det alltid ;) det läggs ut på youtube etc... men då räknar jag med lite stöd ifrån fuska!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Nu får du inte säga om bert gav dig en bock eller ett kryss ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Kan inte vänta tills det avsnittet går på tv :-o sanningen är ju... att även om det där kommer underhålla en massa personer.. och folk kommer kanske tycka att det är alltifrån helt ok till toppen.. så kommer det vara folk som tycker att det är totalt värdelöst, för så är det alltid ;) det läggs ut på youtube etc... men då räknar jag med lite stöd ifrån fuska!! :D Det kan du ge dig f*n på! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 You pwns!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 You pwns!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.