KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Kom och tänka på att datorer sölas ner. Varför gör dom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 De sölas ner när man spiller saker på dem, men då är det bara att tvätta av dom lite. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 1. Du fyller hårddisken med mer och mer p. (DET TAR EN HEL DEL UTRYMME) 2. Du surfar runt på mindre trevliga sidor får en del ohyra som kan göra att din gepard blir mer som en halt myrslok. 3. När din dator var ny jämförde du dess hastighet med din gamla PIII:a som farsan stal på jobbet 1999. Efter ett tag blir inte wow-faktorn detsamma och det känns som datorn är segare. Jag ska btw anmäla din farsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag har ju en ny dator och vill inte dra för mycket minne på den. Den har 320gb. Den heter Aspire 5530. Hur mycket tror ni jag måste dra innan den blir segt. Minnet asså. Det är det jag inte vill att den ska bli. Just nu har jag inte drat så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 när du först skaffar den så har du inga pogram och skit på den därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Det är klart. Men vi säger att jag drar 75gb kommer min dator lagga skit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Det är klart. Men vi säger att jag drar 75gb kommer min dator lagga skit då?jag har fyllt min mya dator med 70gb (av 500) och jag märker ingen skillnad alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 små program som ligger och kör i bakgrunden drar cpu och ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Min dator har 250Gb men har 2-1Gb kvar. Och jag kan köra crysis på medium med mit geforce 8500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Ok. Så då kanske det blir ett till spel för mig att skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Min dator har 250Gb men har 2-1Gb kvar. Och jag kan köra crysis på medium med mit geforce 8500.Om man väl har uppe ett spel är det inte så stor skillnad på hur mycket ledigt minne man har, det är när man alt-tabbar, byter program, startar datorn etc. det märks, och självklart kan du skaffa mer spel, rekomenderar dock att du avinstallerar gamla hur stor hårddisk har du och hur mycket ledigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 när du först skaffar den så har du inga pogram och skit på den därför. Nu för tiden så har alla nya datorer, om de inte är själv byggda, massor av skitprogram som följer med Det är klart. Men vi säger att jag drar 75gb kommer min dator lagga skit då?Det är rekommenderat att ha minst hälften av hårddisken ledigt, iaf enligt pc-tidningar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.