LyxeLL Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Vilket Program tycker ni e bäst?? Itunes, Winamp elr Windows media player??? :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag föredrar Windows Media Player, då Winamp innehåller så många onödiga saker och Itunes har jag inte provat, men Windows Media Player duger gott och väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Personligen gillar jag winamp helt klart. Använder classic skin för att slippa media library och allt tjoller dom har lagt till senaste åren. Foobar är ett riktigt bra program också, ska tydligen vara en av programmen som ger renaste ljudet men eftersom jag inte är så jätte insatt i ljud så hör jag iaf ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Vilket Program tycker ni e bäst?? Itunes, Winamp elr Windows media player??? :'D Windows Media Player fungerar bra, inga onödiga funktioner dessutom så är det bara onödigt att installera andra program när det följer med ett bra program med Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 MediaMonkey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Ituens,mesta dels för Ipoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Har använt alla ganska mycket men iTunes har varit bäst imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 VLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 VLC. Men ser att du inte har skrivit upp VLC. Så jag röstar på Winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Spotify, annars Winamp, älskar alla spelare med mediabibliotek :D Redigerat 2 Januari 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Windows Media Player Men VLC kan användas ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Spotify, annars Winamp, älskar alla spelare med mediabibliotek :D aa Spotify e bra, hittade en skiva som inte ens finns på youtube annars iTunes, lite segt i starten bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.