LyxeLL Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) själv använder ja atm winamp. Bra mediabibliotek, enkelt och så är det bra att man kan se hur mke MP3 låtarna e komprimerade. Vilka andra program kan man se hur hård komprimerade MP3 låtar e?? :'D Bra att veta om man kan spela högt elr inte ;') Redigerat 2 Januari 2009 av LyxeLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Spotify & Itunes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Windows Media Player. Föredrog Winamp förr men WMP har förbättrats väldigt mycket de senare versionerna så det finns ingen anledning att använda Winamp längre Förstår inte varför man skulle använda VLC för musik, har det ens enkla funktionella playlists? Ser bara på film i VLC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Föredrar Winamp. Simpelt och snyggt. VLC använder jag enbart till att spela upp filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Föredrar Winamp. Simpelt och snyggt. VLC använder jag enbart till att spela upp filmer. Samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Spotify. Om jag tröttnar på reklamen (inte så svårt) eller inte har internet använder jag fooBar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Spotify. Om jag tröttnar på reklamen (inte så svårt) eller inte har internet använder jag fooBar. :) Får typ reklam en gång per 50:e låt <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Spotify. Om jag tröttnar på reklamen (inte så svårt) eller inte har internet använder jag fooBar. :) Får typ reklam en gång per 50:e låt <.< Ja, men det är ganska jobbig reklam ex: Välkommen till en intim konsert den XX/XX. WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag har gjort något med spotify, för jag har inte fått reklam på 1 vecka. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Spotify. Om jag tröttnar på reklamen (inte så svårt) eller inte har internet använder jag fooBar. :) Får typ reklam en gång per 50:e låt <.< Ja, men det är ganska jobbig reklam ex: Välkommen till en intim konsert den XX/XX. WTF? Jag får reklam efter var tionde låt ungefär. :S DET ÄR EN NORSK JÄVEL SOM VILL ATT JAG SKA FLYGA NÅGONSTANS :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 itunes äger !!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 iTunes är sämst sämst sämst sämst.För att...? På det här stället motiverar vi våra åsikter. Det enda negativa jag kan hitta är att den är seg i uppstarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.