Legolasswe Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) När jag spelar in med Fraps blir filmerna bara runt 27-30 sek,hur ska man kunna lösa det? Redigerat 2 Januari 2009 av Legolasswe Citera
HaSsE93 Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 När jag spelar in med Fraps blir filmerna bara runt 27-30 sek,hur ska man kunna lösa det? Det går inte, du måste köpa fulla versionen för att kunna spela in längre. Hoppas det hjälpte. MVH Hasse. Citera
Legolasswe Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2009 Finns det några andra inspelnings program som är gratis då? Citera
Legolasswe Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) När jag skriver in ett användarnamn på registrationen kommer det här upp i en liten bubbla: Usernames must be made of only lower-case letters and numbers. Vad är det för något fel? Redigerat 2 Januari 2009 av Legolasswe Citera
Musten Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Ladda ner fraps från *censur*. :medieval: Redigerat 2 Januari 2009 av Katt Citera
TheGreatest Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 När jag skriver in ett användarnamn på registrationen kommer det här upp i en liten bubbla: Usernames must be made of only lower-case letters and numbers. Vad är det för något fel? du får bara använda små bokstäver och siffror(inga mellanrum eller stora bokstäver och kanske inte specialtecken heller) Citera
D48 Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 gamecam xfire. välldigt simpelt. hmm finns några andra också. Citera
Legolasswe Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Okej,jag har skaffat Fraps nu.Full version.Ingen behöver skriva mer. Citera
D48 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Okej,jag har skaffat Fraps nu.Full version.Ingen behöver skriva mer.asså jag e trött men kostar fraps full version ngt eller har du laddat ner det från pirate? Citera
g1zm0 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Okej,jag har skaffat Fraps nu.Full version.Ingen behöver skriva mer.asså jag e trött men kostar fraps full version ngt eller har du laddat ner det från pirate? Fraps full versionen kostar 37$. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.