Legolasswe Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) När jag spelar in med Fraps blir filmerna bara runt 27-30 sek,hur ska man kunna lösa det? Redigerat 2 Januari 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 När jag spelar in med Fraps blir filmerna bara runt 27-30 sek,hur ska man kunna lösa det? Det går inte, du måste köpa fulla versionen för att kunna spela in längre. Hoppas det hjälpte. MVH Hasse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Finns det några andra inspelnings program som är gratis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 xfire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) När jag skriver in ett användarnamn på registrationen kommer det här upp i en liten bubbla: Usernames must be made of only lower-case letters and numbers. Vad är det för något fel? Redigerat 2 Januari 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Ladda ner fraps från *censur*. :medieval: Redigerat 2 Januari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 När jag skriver in ett användarnamn på registrationen kommer det här upp i en liten bubbla: Usernames must be made of only lower-case letters and numbers. Vad är det för något fel? du får bara använda små bokstäver och siffror(inga mellanrum eller stora bokstäver och kanske inte specialtecken heller) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 GameCam, WeGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 gamecam xfire. välldigt simpelt. hmm finns några andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Okej,jag har skaffat Fraps nu.Full version.Ingen behöver skriva mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Okej,jag har skaffat Fraps nu.Full version.Ingen behöver skriva mer.asså jag e trött men kostar fraps full version ngt eller har du laddat ner det från pirate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Okej,jag har skaffat Fraps nu.Full version.Ingen behöver skriva mer.asså jag e trött men kostar fraps full version ngt eller har du laddat ner det från pirate? Fraps full versionen kostar 37$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.