Dyomal Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag bryr mig inte, brukar gå och slicka på okända små flickors armar när jag är på Willys för det brukar vara några snygga tjejer typ i 13 års åldern som är het het hetaaaa.. =) Dom brukar stå vid stället där man pantar burkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 f*n, va äcklig du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Som om han menade allvar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Jag bryr mig inte, brukar gå och slicka på okända små flickors armar när jag är på Willys för det brukar vara några snygga tjejer typ i 13 års åldern som är het het hetaaaa.. =) Dom brukar stå vid stället där man pantar burkar. nice, gör du likadant på killarna då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 slickar,yaa låter ju trovärdigt.. :huh: man ska la kunna vara med vem man vill, och strunta i vad andra tycker. man umgås ju med folk för deras personlighet och likheter med sig själv, och inte för åldern. nu i tonåren anser man att det kan va töntigt att umgås med en 5-7 år yngre.. men sen när man blir äldre - vuxen är det okej. jag tycker inte det spelar så stor roll med åldern, åldern talar inte om ifall personen är värdig att umgås med eller ej. men det kanske skiljer mera mellan dig och personen eftersom ni inte har hunnit mogna lika snabbt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Det gör väll som du känner, men föräldrar brukar ha något imot det om jag inte har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.