The Moose Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) http://img510.imageshack.us/img510/5742/vgdjnisv.jpg Vad gör du just nu i spelens värld? Eliminerar du terrorister i COD 4, strider du online i Gears Of War 2, ger du Bowser på nöten igen i Super Mario, eller dödar du zombies i Left 4 Dead? Dela med er! Redigerat 10 November 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag stiger i rank på GTFOGamings-servrar i Team Fortress 2. Rank 2 just nu av ~8000. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag leker runt i forge och tar mig ut ur div. banor på halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Smiskar skelett i Castlevania:SOTN Redigerat 3 Januari 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Smiskar skelett i Castlevania:SOTN Det är alltid kul när nån nämner Castlevania. ;) Just nu? Ingenting, men i morgon blir det heldag med småskalig gerillakrigsföring i djungeln i Far Cry 2. Och kanske lite Dead Space på Impossible, om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 jag lvlar upp min tanker i rs ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 jag lvlar upp min tanker i rs ;DVa har det med Xbox att göra??? Ont: Jag håller på med att klara dem sista Meta-games achievement på Halo3, sen ska jag nog börja köra online, för då är jag färdig med alla offline achievement. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 jag lvlar upp min tanker i rs ;D Är rs en förkortning av något spel, isf, vilket? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 oj skrev i fel. Men på xbox så spelar jag fifa 09 och försöker komma upp till lagkapten i min be a pro säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 oj skrev i fel. Men på xbox så spelar jag fifa 09 och försöker komma upp till lagkapten i min be a pro säsong Håller faktiskt också på med Be A Pro i FIFA 09. Grymt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Slaktar spaniorer i Resident evil 4. Men jag hatar när ashley ALLTID säger: "Leon! you pervet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag strider min väg igenom Havana med Lynch vid min sida i hopp om att hitta The7, och därmed säkra framtiden för huvudpersonens dotter och hämnas hans fru. ( Kane and Lynch: Dead Men. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.