Aircondition Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul Hurså? Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again Gå och spela CoD då eftersom du uppenbarligen inte vet hur man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul Hurså? Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again Gå och spela CoD då eftersom du uppenbarligen inte vet hur man spelar. Men ursäkta då för att jag har en åsikt som bestrider din -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul Hurså? Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again Och du har inte märkt att texturerna är i typ 10 gånger så hög upplösning som ett normalt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul Hurså? Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again Och du har inte märkt att texturerna är i typ 10 gånger så hög upplösning som ett normalt spel? Fortfarande inte imponerad, min åsikt om spelet står kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 TF2 HOHO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul Hurså? Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again Gå och spela CoD då eftersom du uppenbarligen inte vet hur man spelar. Men ursäkta då för att jag har en åsikt som bestrider din -.- Det är inte för det, men Crysis kräver tyvärr lite av spelaren. Redigerat 8 Augusti 2009 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul Hurså? Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again Gå och spela CoD då eftersom du uppenbarligen inte vet hur man spelar. Men ursäkta då för att jag har en åsikt som bestrider din -.- Det är inte för det, men Crysis kräver tyvärr lite av spelaren. Bara för att jag inte gillade spelet så betyder det inte att jag är dålig på spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Lvlar en Runekeeper i Lord of the rings online ^^ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Kör RoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Funderar på om jag ska koppla in mitt nyköpta gamecube eller bara låta det ligga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) Funderar på om jag ska koppla in mitt nyköpta gamecube eller bara låta det ligga där. Do it! Vilka spel har du? 50 sidor! Redigerat 8 Augusti 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Bara timesplitters 2, skaffar självklart The legend of zelda: wind waker om jag hittar det (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.