The Moose Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2009/07/Classic%20mistakes%20rookies%20always%20make/4Lights--article_image.jpg :( Vad falls? "Classic Mistake Rookies Always Make", förstår inte bilden. :huh: tror min strömadapter är knas eller så är konsolen sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Fruktis, nej nej nej nej! Mass Effect relationerna är ännu vidrigare än i DAO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Men, Garoneeeeeeeeeeee, ME har ju Tali! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Lackluster scen ffs... Man fick inte se hennes face! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 (redigerat) Klarade precis ut Portal. Riktigt kul :) Nu blir det Half Life 2. (Orange Box, 360) Redigerat 1 April 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Installerade Fahrenheit igen. Var något år sen sist. Så sjukt bra det är:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 (redigerat) Gör lite quests åt Mage's Guild i TES IV: Oblivion. :D Redigerat 1 April 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Fruktnystan: Relationerna i DAO är kassa. :P Det enda spelet som har bra relationer är KOTOR. And da Effect with the Mass. Enda bra relationen var ju Tali i ME 2, Miranda såg ju bara läskig ut : S I ME 1 så var det bara allmänt skumt, jag pratade knappt med någon av de kvinnliga kompanjonerna och sen helt plötsligt var både Ashley och Liara heltända på mig O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 (redigerat) @Garone: Måhända, men hon är ändå en jävligt "trevlig" (insert ena-ögonbrynet-lyft here) karaktär. ;) @Slasktratt: WAT. Nu gillar jag inte David Cage, men Fahrenheit är ju erkänt inte ett särskilt fantastiskt spel, med allt vad QTE och uppfuckade övernaturliga inslag heter. Och @Darkdevil: Det var ju ärligt talat bara Tali jag syftade på. Och hon var ju även med som jailbait i ettan, som du måste minnas. Redigerat 1 April 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 @Garone: Måhända, men hon är ändå en jävligt "trevlig" (insert ena-ögonbrynet-lyft here) karaktär. ;) @Slasktratt: WAT. Nu gillar jag inte David Cage, men Fahrenheit är ju erkänt inte ett särskilt fantastiskt spel, med allt vad QTE och uppfuckade övernaturliga inslag heter. Och @Darkdevil: Det var ju ärligt talat bara Tali jag syftade på. Och hon var ju även med som jailbait i ettan, som du måste minnas. Haha, ja kanske det. Jag tycker David Cage har schyssta idéer. Har dock inte spelat Heavy Rain ännu. Så vitt jag vet slog väl fahrenheit ner som en bomb när det kom 2005? I princip alla jag känner som spelat det avgudar ju det både in och ut. Bara nu efter några timmars spelande så är jag fortfarande lika fascinerad över hur dom arbetat med ljudet i spelet, suggestivt, atmosfäriskt och alla dessa grymma röster. Väldigt klockrena karaktärer dessutom. Påtal om bra spelljud och djupa stories så blev jag nu väldigt sugen på att spela killer7. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 killer7. Now THAT'S a good game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 @Garone: Måhända, men hon är ändå en jävligt "trevlig" (insert ena-ögonbrynet-lyft here) karaktär. ;) @Slasktratt: WAT. Nu gillar jag inte David Cage, men Fahrenheit är ju erkänt inte ett särskilt fantastiskt spel, med allt vad QTE och uppfuckade övernaturliga inslag heter. Och @Darkdevil: Det var ju ärligt talat bara Tali jag syftade på. Och hon var ju även med som jailbait i ettan, som du måste minnas. Klart man minns jailbait Tali, hade henne med mig hela tiden. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.