Gäst DonaldDuckk Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Att FPS är bättre till dator är ett faktum, idiot.Att FPS är bättre till dator är en åsikt, idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Hahaha, nej. Det är ren fakta. COD 4 ska till exempel helst köras med 125 FPS för att kunna hoppa högre och inte fastna i saker medans konsolversionen bara klarar 60 FPS. Redigerat 10 April 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Fan vad segt det sa ta innan man får spela MW2. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Hahaha, nej. Det är ren fakta. COD 4 ska till exempel helst köras med 125 FPS för att kunna hoppa högre och inte fastna i saker medans konsolversionen bara klarar 60 FPS. Prestandamässigt är det en annan sak, men folks åsikter kan aldrig göras till en gemensam fakta. Om 99 st tycker att FPS är bättre till dator och 1 person tycker tvärtom dvs att FPS är bättre till konsol är det inte fakta att FPS är bäst till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Den som tycker att FPS är bättre till konsol har aldrig provat FPS till dator. Redigerat 10 April 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 42 minuter kvar tills jag kan spela MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Den som tycker att FPS är bättre till konsol har aldrig provat FPS till dator.Håller med där, fastän jag spelar FPS till konsol.Left 4 Dead 2 tex är ju såklart bättre till dator, men jag tycker det är väldigt bra till konsol också. OnT: Har fått 1000G på 50 Cent Blood on the Sand nu. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Blandade känslor av Awakening hittills :/ Main story-uppdragen är trevliga, men sidouppdragen består uteslutande av "Döda X/X antal av Y", "hitta X antal Y och ge dem till Z", eller den alltid lika trevliga "Döda X antal Y och loota Y för att hitta Z. Ge Z till A." Och runecrafting är ju ett jävla skämt. Men som sagt, main storyn håller mig intresserad. Och Oghren är helt fantastisk, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Längtar hem till min DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Lirar MW2. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Längtar hem till min DS.Varför tog du inte med dig den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Lirar The Settlers 5 för fulla muggar! Asnice spel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.