zazaza Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Börjat spela super mario bros,riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Ragear sönder på IWBTG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Börjat spela super mario bros,riktigt kul.Mario bros är skit grymt och roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Lånar Prototype av min kusin. Smeker ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Finally, vann äntligen Desert Eeagle-C i Cross Fire :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Spelade nyss lite MW2 på en polares användare, skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Har rankat till rank 10 i mw2, prestiga eftersom att jag kom in i en hackad lobby och fick nästan allt, fall på alla vapen. Pro i alla perks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Ska dra en pcw på cod nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Blir bättre på Wartech. Cp-kul ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 (redigerat) Äger ut spökena på super mario bros :D . Redigerat 13 Juni 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Äger ut spökena på super man bros :D . Super Man Bros. WHAT THE FUCK det lät ju för härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Jag sitter här sent denna kväll på äventyr ända uppe i hufvudstadenh Stockholm och budar på en Playstation 2 på Tradera. Fick en TV av en släkting som jag tänkte ha framför min säng så jag kan mys-gejma lite Playstation 2-spel på den sena kvällar. Något får mig att hellre vilja ha den bökiga original Playstation 2 framför den mindre, nyare och slimmare versionen. Varför vet jag inte. Vad tycker ni? Original eller Slim? Och slutligen, vilka spel måste man äga? D.v.s spel som endast släppts till Playstation 2. http://www.ps2suppliers.co.uk/images/ps2/original_and_slimline_ps2.jpg Ha en god natt och en fin ny vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.