Mezox Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Runescape B) Redigerat 10 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Ställde bort trummorna en stund och var såååååååååå nära FC på Saints of Los Angeles på expertgitarr. 100% på solot och allt. Fina guldstjärnor. Solot ser för övrigt ut så här: Jag ba :o Har inte satt nåt dylikt på ett bra tag. Redigerat 10 Augusti 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 CS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Funderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Funderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2?UAV, Airstrike och Attack Helicopter Jag har köpt "Boom boom pack" dlc till Just Cause 2. Skitroliga vapen man får med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Funderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2?UAV, Airstrike och Attack Helicopter Jag har köpt "Boom boom pack" dlc till Just Cause 2. Skitroliga vapen man får med! Ah, äru borta från "utredningen" nu? Okej, ganska några killstreaks, men annars då. Är spelet roligare/lika roligt som MW2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Funderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2?Köp Cod4 till PC. Killstreaks; UAV [3], Air Strike [5], Heli [7] MYCKET roligare. Redigerat 11 Augusti 2010 av LasseKongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Funderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2? UAV, Airstrike och Attack Helicopter Jag har köpt "Boom boom pack" dlc till Just Cause 2. Skitroliga vapen man får med! Ah, äru borta från "utredningen" nu? Okej, ganska några killstreaks, men annars då. Är spelet roligare/lika roligt som MW2? Jo, nu är jag borta från utredningen som tur är. Men jag har inte kört Cod4 så mkt på Live, hade det typ 1-2 veckor innan jag fick MW2. Men dom flesta säger att Cod4 är bättre, så det är nog bättre. Men jag vet inte så mkt om det. OnT: Har spelat Mafia 2 demot, skitnice spel. Men kommer inte bli ett köp, troligen senare. Ska kanske också låna Overlord 2 av min brorsa. Äre ett bra spel, nån som har prövat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Spelar JailBreak på [EsA] lite då och då. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Just jävlar, Maffia 2 demot är ju ute ja! Ses... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Funderar på att "köpa" CoD 4. Vilka killstreaks finns det på spelet, är det lika många som på MW2? UAV, Airstrike och Attack Helicopter Jag har köpt "Boom boom pack" dlc till Just Cause 2. Skitroliga vapen man får med! Ah, äru borta från "utredningen" nu? Okej, ganska några killstreaks, men annars då. Är spelet roligare/lika roligt som MW2? det är ungefär som MW2 men det är faktist aningen tråkigare än MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Nej nej, mycket roligare, inte så många konstiga perks, attachments, killstreaks. Mer pangpang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.