KuroKaktus Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Bygger massa saker med polarna på Minecraft, förslag på något man kan bygga?STOOOR sandborg :) (Med hjälp av glas)Pyramid Kaktusfarm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Bygger massa saker med polarna på Minecraft, förslag på något man kan bygga?STOOOR sandborg :) (Med hjälp av glas)Pyramid Kaktusfarm Haha du och dina kaktusar. :D Ska göra en pyramid, tack för iden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Bygger massa saker med polarna på Minecraft, förslag på något man kan bygga? STOOOR sandborg :) (Med hjälp av glas) Pyramid Kaktusfarm Haha du och dina kaktusar. :D Ska göra en pyramid, tack för iden! KAKTUS KAKTUS KAKTUS! :D Köpte ny dator idag, får hem den på fredag dock D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Bygger massa saker med polarna på Minecraft, förslag på något man kan bygga? STOOOR sandborg :) (Med hjälp av glas) Pyramid Kaktusfarm Haha du och dina kaktusar. :D Ska göra en pyramid, tack för iden! KAKTUS KAKTUS KAKTUS! :D Köpte ny dator idag, får hem den på fredag dock D: Soft.Märkte dock nyss att det fanns kaktusar på Minecraft, använder dom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Körde klart Bioshock 2 på hard. På tok för enkelt när man har alla tonics och uppgraderingar till borren B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Bygger massa saker med polarna på Minecraft, förslag på något man kan bygga?STOOOR sandborg :) (Med hjälp av glas) Pyramid Kaktusfarm[b/] Jag och ett par kompisar byggde en svinstor kaktus farm en gång xD fyllde typ en hel sjö. Har börjat lira Assasins creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Bygger massa saker med polarna på Minecraft, förslag på något man kan bygga? STOOOR sandborg :) (Med hjälp av glas) Pyramid Kaktusfarm[b/] Jag och ett par kompisar byggde en svinstor kaktus farm en gång xD fyllde typ en hel sjö. Har börjat lira Assasins creed. Har du någon skön server? Langa IP, min jag spelade på försvann :/ ONT: cs<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Lirar cod4 för fulla muggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 sitter och spelar på DH för fulla muggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Lirar de gamla splatterhouse spelen på emulator för att tagga upp mig ännu mer för rmk som kommer imorgon 26/11 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Lirar de gamla splatterhouse spelen på emulator för att tagga upp mig ännu mer för rmk som kommer imorgon 26/11 2010 Såg ett par video på det spelet. Ser helt okej ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinor8 Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Ska ta och köra lite MineCraft, ska försöka få texture packet att funka... Annars blir det typ Fallout 3's G.E.C.K hela dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.