Gäst 40200 Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 väntar på att tf2 ska starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 (redigerat) spelar sonic advance på min gameboy :D hade gärna tagit med en blid men det går inte på en gammal bärbar spel apparat Redigerat 28 November 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 (redigerat) Lirade Halo 3 co-op på Legendary på en kompis Xbox. Måste ha varit den värsta skiten jag någonsin kört... Redigerat 28 November 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Lirade Halo 3 co-op på Legendary på en kompis Xbox. Måste ha varit den värsta skiten jag någonsin kört...You said it brother! Ett av de mest överskattade spel som släppts till Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Spelar http://www.crusadesage.se/ B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Har äntligen dödat Baal för första gången i dablo 2 :) YAY men gissa vad gay tyriel gör jo dettta. Tyriel du kan gå och hänga dig själv! för de som inte ser det så kan jag inte komma åt portalen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 (redigerat) Blir dcad av en jävel som är dum ihuvudet på en maplestory private server. Redigerat 29 November 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Körde nyss capture the flag på tf2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Golden Eye 007 och Perfect Dark på N64 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mutsson Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 http://img510.imageshack.us/img510/5742/vgdjnisv.jpg Vad gör du just nu i spelens värld? Eliminerar du terrorister i COD 4, strider du online i Gears Of War 2, ger du Bowser på nöten igen i Super Mario, eller dödar du zombies i Left 4 Dead? Dela med er! spelar castle crashers har tre banor kvar det är riktigt kul :lol: kötta med roliga vapen tillexempel fisk , morot ,löv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Spelar tf2 "capture point" med hevy, går rätt så bra, mitt team leder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Moderatorerna hotar mig med att denna tråden kommer att låsas om ni inte skriver mer text i era inlägg. Personligen tycker jag inte att kortare inlägg stör och att det är jobbigt, man behöver inte skriva en halv bibel för att förklara vad man gör i spelvärlden just nu. Men eftersom Fuskas moderatorer gillar att styra och bestämma så mycket som möjligt så hotar dom som sagt med att låsa denna tråden om det inte blir "bättring". Ännu ett snedsteg i Fuskas moderathistoria som alltmer liknar en hård diktatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.