Encoder Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 En as schysst kompis i Fiesta Online gav mig en Blue Dragon Set =) För att jag lvlade han. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 The Saboteur betedde sig lite konstigt så jag ska spela lite Batman Arkham Asylum nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Lirar MW2... försöker lira*. Morsan har ju cp-router, ingen nat. lol. Och att min PS3 kontroll är paj, så kan bara skjuta, inte sikta in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 (redigerat) Fick börja om igen på Dragon Age eftersom jag råkat göra ett par saker misstag gällande talents och abilities. Gjorde en nästan identisk Human Noble Warrior igen ( med lite häftigare utseende, tack vare mods. ) Riktigt drygt att dra igenom hela origin storyn + grey warden rekryteringen för hundrade gången. Kände mig lite kass när jag button mashade ESC igenom dialogerna, men om jag var tvungen att gå igenom åtminstone 2 timmar dialog som jag hört ett tiotal gånger förut så skulle jag nog gå åt. Här är ett par bilder från min spelrunda: ( Klicka på bilderna för att förstora. ) http://h.imagehost.org/t/0303/Malcolm2_209.jpg http://h.imagehost.org/t/0372/Malcolm2_211.jpg http://h.imagehost.org/t/0667/Malcolm_570.jpg Sparade till sist spelet och avslutade vid kamp platsen efter att ha klarat mig ur tornet och fört dialog med Alistair och Morrigan. UPDATE: Har nu kommit in i Lothering och fått med mig Sten och Leliana. När jag fullföljt alla sidoquester i Lothering så blir nästa mål Redcliff. http://a.imagehost.org/t/0303/Malcolm2_220.jpg Redigerat 2 December 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Vann en FIFA10 match över Live riktigt rättvist precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 (redigerat) Spöar indianer och styr över England som Frankrike i Empire: Total War. (Det är faktiskt möjligt att ta över England redan första turen som Frankrike.) Redigerat 4 December 2009 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Min mamma vann NHL 10 till Xbox 360 från Game.se. Ska nog pröva det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Min mamma vann NHL 10 till Xbox 360 från Game.se. Ska nog pröva det snart. Ah, grattis! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 håller på att köra skiten ur några killar i högre prestige på MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Tar helikoptrar i GTA IV och landar på höghus, tar sedan fram sniper:n och zoomar in till max och skjuter folk. Sedan hoppar jag ner för att se Nico göra roliga voltrar. Leker även med fysiken i GTA IV.precis va min lillebror gör just nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 slaya en schmekel mössa i gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Snart högsta leveln i Mw2. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.