The Moose Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Köpte Kane & Lynch Dead Men från ICA för 199:- Ska pröva det snart. Yay! Spelhandel på ICA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 De säljer Xbox och pc spel uppe på ICA hos oss också. =P ICA satsar stort. OnTopic: Ska köra lite Sims 3 och göra det man gör i the sims. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Försökte spela The Saboteur, Men det frös innan jag hann börja spela, läste efteråt att spelet inte går att spela med många av ATI grafikorten...inklusive mitt -.- De jobbar på en patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Försökte spela The Saboteur, Men det frös innan jag hann börja spela, läste efteråt att spelet inte går att spela med många av ATI grafikorten...inklusive mitt -.- De jobbar på en patch. Mjo jag läste det, hoppas de skyndar på lite för jag vill fan spela NU. : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 blev precis busted på Vice city,på grund av att polisen prejade in min MC i ett träd :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Hatar MW2 spelarna för att dom håller på att campa och sätter ut alla lagets Claymore på en kvadrat meter så det är omöljigt att döda dom om man inte sniprar där dom inte ser en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Lirar The Saboteur, super än så länge. Som en blandning av GTA och assassins creed :D Iaf så hittade jag ett torn där jag står och äger nazisterna med min sniper. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Köpte Kane & Lynch Dead Men från ICA för 199:- Ska pröva det snart. Yay! Spelhandel på ICA! Fy fan vad det spelet vad kasst!Önskade att jag hade köpt Bourne Conspiracy istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Riot boostar på MW2, 140k XP per timme. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Köpte Kane & Lynch Dead Men från ICA för 199:- Ska pröva det snart. Yay! Spelhandel på ICA! Fy fan vad det spelet vad kasst!Önskade att jag hade köpt Bourne Conspiracy istället. Har hört mycket kritik mot det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Köpte Kane & Lynch Dead Men från ICA för 199:- Ska pröva det snart. Yay! Spelhandel på ICA! Fy fan vad det spelet vad kasst! Önskade att jag hade köpt Bourne Conspiracy istället. Har hört mycket kritik mot det spelet. Mm, men det har bättre betyg på metacritic.Det ser då roligare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 (redigerat) Köpte Kane & Lynch Dead Men från ICA för 199:- Ska pröva det snart. Yay! Spelhandel på ICA! Fy fan vad det spelet vad kasst! Önskade att jag hade köpt Bourne Conspiracy istället. Har hört mycket kritik mot det spelet. Mm, men det har bättre betyg på metacritic.Det ser då roligare ut. Så passande då, eftersom jag kan säga att jag precis är klar med alla achievements i det spelet (Bourne alltså, ska byta in det) och det var faktiskt rätt kul. Kort, men väldigt roande. Redigerat 11 December 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.