Gäst DarkLight Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Spelar Zombie Apocalypse =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Rekommenderar spelet Plants vs. Zombies till alla slösurfare. Soft att ha det i ett fönster i ena hörnet medans man gör annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Kickar mina vänner i FIFA10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Spelar lite Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Rekommenderar spelet Plants vs. Zombies till alla slösurfare. Soft att ha det i ett fönster i ena hörnet medans man gör annat. provade, var väll roligt men det fulla spelet är inte värt pengarna ;) ska spela lite Mw2 eller Bc2 nu på min sovmorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Rekommenderar spelet Plants vs. Zombies till alla slösurfare. Soft att ha det i ett fönster i ena hörnet medans man gör annat. Har själv klarat ut det spelet till PC, skitkul spel om man har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Började nyss om på GH3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Spelar darkorbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Har just börjat mitt nya äventyr i Pokemon Heartgold. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Final Fantasy XIII men jag håller på och blir smekt av en boss som heter något med "Subjugated" Tips om hur man ska klara av honom uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Final Fantasy XIII men jag håller på och blir smekt av en boss som heter något med "Subjugated" Tips om hur man ska klara av honom uppskattas.Har du kollar Youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Gjorde nyss en noscope över hela banan på COD4, sedan samma sak på Mw2. Najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.