SNUFFINATOR Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Vad ska man göra i Heavy Rain efter att man klarat igen det? :s Är det något jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Antingen spela det igen eller lägga det åt sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Lirade nyss L4D2 och med min vanliga tur kom jag med en massa ryssar som sprang åt alla möjliga håll. HA! :lol: Ska nog prova spelet någon gång då jag bara provat L4D1 Du vet väl att han skämtade va? Varför skulle han skämta? Det händer mig också att jag blir med massor av ryssar. (Mest polacker). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 jag brukar spela metroid prime 3 och har precist klarat bryyo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Är på sista uppdraget i Splinter Cell: Double Agent. AI:n är buggig som fan så har varit tvungen att starta om två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Börja ett nytt spel på Silent Hill 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Tog några HS i CSS :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Spelat Devourer i HoN 4 gånger irad. Vann alla. Devourer är bäst. Jag äger med hooks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 På grund av mitt överflöd av spel hade jag glömt av Napoleon: Total War som jag så fint hade bokat. Men nu när jag såg fodralet så tog jag upp det igen. Klarade ut första campaignen (Italy) och ska snart köra den i Egypten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Slutade just att mf:a i Diablo 2 Lod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Leker GTA i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Köpte Fight Night Round 4 från ICA för 199 kr, har ingen aning varför. Kanske för att det var billigt, ska dock pröva det snart tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.