MegaSvampen Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Luck! OT: Gick upp i level på cod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 smeker OpFor i cod4! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 springer runt i skogen och slår ihjäl moblins i drakan order of the flame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 HELVETE vad dammigt det var där inne i 360t! Men repairs are proceeding smoothly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Lirar dom nya banorna till MW2 som kom ut igår i PS3 Store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 OH MY GOD. Det fungerar. Mitt 360 fungerar. Jag kan inte fatta det här. FUCK YOU, MICROSOFT. FUCK YOU VERY MUCH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 OH MY GOD. Det fungerar. Mitt 360 fungerar. Jag kan inte fatta det här. FUCK YOU, MICROSOFT. FUCK YOU VERY MUCH. Säkert bara i några dagar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Patchar Champions Online. zzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Körde lite gamla spel jag inte har spelat på ett bra tag. Skoj att testa lite igen, Drog upp några levlar i 2moons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Förstör för nukeboosters på MW2. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 14 kills ifrån Scrambler Emblem och title. Jävla störd perk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Tankar Age of Conan: Rise of the Godslayer betat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.