360Xbox Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?MW2, Red Dead Redemption och Wall E. Ska också spela lite Bayonetta Demo och DiRT 2 Demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Blir kanske lite DS i solen. Ikväll, L4D2 och klara av Secret Service. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag? Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Blir kanske lite DS i solen. Ikväll, L4D2 och klara av Secret Service. :) Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Försöker hitta några förbaskade bältdjur att döda i Red Dead Redemption så att jag nån gång kan bli kvar med Master Hunter Rank 4, men hittar för bövelen inte en enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?Blir kanske lite DS i solen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 försöker vinna över Cheops i "spelet nim" i Cheops pyramid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag? Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Duktig pöjk. SH2 för vinsten. ''Pöjk''?Jag är nästan Pensionär, visa respekt PÖJK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Ska gå in på andra säsongen med QPR (Football Manager 2010). Var ytterst nära avancemang första året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag? Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Duktig pöjk. SH2 för vinsten. ''Pöjk''?Jag är nästan Pensionär, visa respekt PÖJK! Har yttersta respekt för alla som spelar SH2. Får i övrigt guldstjärnor på en massa skit i RB, expert-trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Det blev häng i solen och Littlebig Planet-kvällsspelande istället! :D Godnatt fuskare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Spelade Need for speed - Porsche unleashed nyss :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Spelar lite BaseBuild på 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.