360Xbox Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?MW2, Red Dead Redemption och Wall E. Ska också spela lite Bayonetta Demo och DiRT 2 Demo. Citera
The Moose Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Blir kanske lite DS i solen. Ikväll, L4D2 och klara av Secret Service. :) Citera
NUKE Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag? Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Blir kanske lite DS i solen. Ikväll, L4D2 och klara av Secret Service. :) Härligt! Citera
Musten Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 Försöker hitta några förbaskade bältdjur att döda i Red Dead Redemption så att jag nån gång kan bli kvar med Master Hunter Rank 4, men hittar för bövelen inte en enda. Citera
zitroz Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?Blir kanske lite DS i solen. :) Citera
Dave37 Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 försöker vinna över Cheops i "spelet nim" i Cheops pyramid. Citera
NUKE Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag? Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Duktig pöjk. SH2 för vinsten. ''Pöjk''?Jag är nästan Pensionär, visa respekt PÖJK! Citera
TheUnnamed Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 Ska gå in på andra säsongen med QPR (Football Manager 2010). Var ytterst nära avancemang första året. Citera
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag? Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Duktig pöjk. SH2 för vinsten. ''Pöjk''?Jag är nästan Pensionär, visa respekt PÖJK! Har yttersta respekt för alla som spelar SH2. Får i övrigt guldstjärnor på en massa skit i RB, expert-trummor. Citera
The Moose Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2010 Det blev häng i solen och Littlebig Planet-kvällsspelande istället! :D Godnatt fuskare! Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 Spelade Need for speed - Porsche unleashed nyss :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.