Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Ja, det där gick ju åt helvete. Försökte spela Infinite Undiscovery härom kvällen,

men tröttnade efter två sekunder och satte mig och såg på tv till klockan halv fem

på morgonen istället. Mycket bra filmer. Hajen 3 och 4 :D Och Hostel. HOSTEL. Den är ju så

sjukt störd i huvvet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det där gick ju åt helvete. Försökte spela Infinite Undiscovery härom kvällen,

men tröttnade efter två sekunder och satte mig och såg på tv till klockan halv fem

på morgonen istället. Mycket bra filmer. Hajen 3 och 4 :D Och Hostel. HOSTEL. Den är ju så

sjukt störd i huvvet.

Åh HOSTEL såg ju inte så illa ut, eller?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det där gick ju åt helvete. Försökte spela Infinite Undiscovery härom kvällen,

men tröttnade efter två sekunder och satte mig och såg på tv till klockan halv fem

på morgonen istället. Mycket bra filmer. Hajen 3 och 4 :D Och Hostel. HOSTEL. Den är ju så

sjukt störd i huvvet.

Åh HOSTEL såg ju inte så illa ut, eller?

 

 

 

Nej. Det är en fantastisk film på alla sätt och vis.

Älskar när han halkar med motorsågen awesome.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Ah, sjukt bra filmer igår kväll.

Kollade på Hajen 3 och halva Hajen 4.

 

Ångrar att jag inte kollade på hela och Hostel med, men var så sjukt trött :S

Redigerat av CrazyCake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är ett litet steg ifrån att klara av Secret Service till Xbox 360. Detta fruktansvärda, horribla, värdelösa spel, om man ens kan kalla det ett spel, om det ens förtjänar titeln till just spel.

 

Jag är på ett flygplan okej? Jag ska rädda presidenten, mitt mål är att ta mig igenom en dörr. Denna dör ska man "breacha" igenom. Jag har hämtat någon slags sprayflaska för att göra detta. Min guide-pil pekar åt vad jag tror är den rätta dörren. Men ingenting händer? Hur "breachar" jag igenom dörren, hur använder jag sprayflaskan jag nyss hämtat? Jag frågar såklart inte er eftersom jag är övertygad om att ingen vet av den simpla anledning att ingen är så dum och går och köper detta spelet (förutom jag såklart). Jag är också nästan helt övertygad om att detta är en bugg. En bugg som ej åtgärdats. Kan man ens klara av Secret Service? Jag har gått fram och tillbaka i banan, testat alla knappar på kontrollen. Jag har gått igenom vartenda googlesvar jag fick, inte ett spår av någon ledtråd eller hjälp.

 

http://someothercastle.com/wp-content/uploads/2009/07/frustrated_gamer.jpg

 

Är det viktigt att klara av detta spelet? Egentligen inte, men jag vill inte att det ska ligga i spelhyllan och ruttna bort OAVKLARAT! Alla spel jag äger är mer eller mindre avklarade, samma regel ska gälla för Secret Service.

 

Spelet i ren allmänhet bjuder också på en hel del störande moment. Kontrollen är ostabil och hackig. AI:n är dryg och kan träffa dig från otänkbara ställen. Det är ingen charm att skjuta ner en terrorist i Secret Service. Spelet präglas hela tiden av tanken "Hur fan tänkte dom här" och "Har spelutvecklarna ens testat spelet innan dom släppt det?".

 

Är det en ursäkt att spelet är ifrån 2008? Verkligen inte! Activision för mig har ändå representerat en hel del bra spel genom tiden, men det här? Skamligt och en lavett rakt i ansiktet till Activision-fansen.

 

Vad får en att spela detta? Nyfikenhet, nyfikenhet av vad ett spel som heter Secret Service har att erbjuda. Man ställer sig frågor, "Nice, dags att skydda presidenten från terrorister till varje pris". Och på pappret är det det man ska göra men i verkligheten är det allt man inte vill göra. Spelet blir bara skit. Ofärdigt och ogenomtänkt dynga.

 

Secret Service 1 - 0 The Moose

 

Jag är besegrad.

 

Fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Härjar i Empire Total War.

Arbetar upp min psr och min KD i HoN.

Bygger även upp min armé i Mount & Blade: Warband, vilket går finfint. Besegrar arméer som är dubbelt så stora som min utan problem tack vare mitt superba kavalleri.

Sluta använda mycket kavalleri, det är så overpowered så att det inte är roligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...