Darkdevil Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Ok ny plan på Minecraft. Jag har mitt ställe inne i ett berg och ingången ligger mitt i en sjö, om spindlarna tar sig dit blir jag fan ledsen i ögat. Har även planerat ett högt mäktigt torn i sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Har nördat sönder Dead Rising 2 sen jag fick det i torsdags. Skitkul spel, har väldigt mycket kvar att göra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Lirar mitt nyinköpta bad company 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Just för stunden sitter jag och nöter i training room i Super Street Fighter IV. Gamex har ju turnering med 15 papp till vinnaren och sen har vi Dreamhack med 30 papp till vinnaren. Awsm. Det gäller att ligga i. Inte för att jag har någon realistisk chans att stå som segrare, men fan, det är viktigt att delta - för fightingscenens skull om inte annat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Har nördat sönder Dead Rising 2 sen jag fick det i torsdags. Skitkul spel, har väldigt mycket kvar att göra på det. Samma här, köpte det igår dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Har spelat minecraft, men lessnade då jag dock och blev corpsecampad utav tre jävla spindlar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Köpte nyss Minecraft, byggde en awesome bunker och skulle påbörja ett awesome fort uppe på, men då vart jag dödad av en spindel. -.- Vafan är alla monster kvar under dagen för? : ( Spindlar är inte farliga under dagen om du nu inte anfaller dem först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Har nördat sönder Dead Rising 2 sen jag fick det i torsdags. Skitkul spel, har väldigt mycket kvar att göra på det. Samma här, köpte det igår dock. Köpte inte spelet, men det är riktigt bra! :) Spelar det just nu fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Bygger jättelånga sluttande kanaler i Minecraft. Har inte bestämt mig för om jag ska fylla dem med vatten eller lava än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Bygger jättelånga sluttande kanaler i Minecraft. Har inte bestämt mig för om jag ska fylla dem med vatten eller lava än. Vad är detdär minecraft för något spel igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Vad är detdär minecraft för något spel igentligen? Det sämsta spelet i mannaminne. Undvik det. Har träänat och slått upp en sträckning igen. Kurwa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Bygger jättelånga sluttande kanaler i Minecraft. Har inte bestämt mig för om jag ska fylla dem med vatten eller lava än. Vad är detdär minecraft för något spel igentligen? Det är minecraft, lyssna inte på Johnossi, han försöker övertyga alla att det är ett skitspel, han har inte ens spelat det tror ja Men ontopic, gjorde en film om min bas på minecraft Har 2 nu! 1 på engelska, som belv helt galen som jag saäger i min nästa film, som är på svenska! http://www.youtube.com/user/spelaren4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.