360Xbox Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Ska försöka få 100% få Red Dead Redemption, har skrivit ut en guide. Nu jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Påbörjade ett nytt genomlir av Fallout New Vegas, måste dock gå igenom alla mina mods då jag får random craches titt som tätt, och återigen så buggar det i Nipton så att legion nissen som skall vara där är spårlöst försvunnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Min minecraft server äger~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Ska försöka få 100% få Red Dead Redemption, har skrivit ut en guide.Nu jävlar.78,7% hittils. Det går sakta framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Har börjat med min tredje Mass Effect 2 genomspelning. Ska nog spela igenom 1:an och 2:an en gång till sen. Vill ju ha en perfekt save till 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Ungefär 30 timmar in i New Vegas. Jag är i extas. Det enda som försämrats från trean är radion, som spelar samma jävla låtar HELA TIDEN. Det är lite som att lyssna på riktig radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Spelar CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 (redigerat) There's a new man in town that goes under the name "Tommy The Silent" (Bitches don't know about my Varmint rifle with scope and silencer), and he's after revenge on the men that were foolish enough to try and kill him. He will do anything and kill anyone to achieve his goal. With his trustworthy varmint rifle he travels the path of vengeance and greed, he is the last thing you'll never see. Åhhhh jag är inge vidare på rp. Och jag insåg just att han ser ut som Ducth från Black Lagoon, fast vit. Redigerat 24 Januari 2011 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Tyckte det här var lite kul av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 En nattmänniska har man alltid varit och därför kommer ännu ett sent blogginlägg! Jag tänkte prata lite om Conduit 2. Föregångaren till Conduit 2 hette The Conduit, varför man skippa ordet "The" vet jag inte. Efter att ha spelat igenom ettan, som var en medioker shooter till Wii och att jämföras med Red Steel så är jag faktiskt intresserad av 2:an. Efter att ha gått igenom en trailer och lite gameplay-videos av Conduit 2 ser det ändå ut som ett intressant spel med en hel del intressanta nya tillägg i form av nya vapen och schysst bandesign. Om jag inte är helt ute och cyklar släpps spelet i februari, om det släpps i Europa vid det tillfället vet jag inte. Jag kommer garanterat att konsumera spelet själv då jag älskar att se vad en uppföljare kan erbjuda från ett spel med 0% hype. På återseénde kamrater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 COD!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Ska levla lite i Black Ops oh yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.