zazaza Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Yes, nu har man L.A. Noire. Nu blir det av att lösa brott. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Har suttit hela helgen och kämpat emot 100% i red dead redemption. Har bara kvar ett fåtal stranger tasks och ett par outfits att låsa upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Fick L.A. Noire idag. :D Just nu laddar jag ner "The Naked City Vice Case and The Badage Pursuit Challenges" förhandsboknings DLC'n.Sen ska jag nog installera alla 3 skivor som man får med, sen blir det att spela. :DÄr det fler än en skiva brukar det inte vara en särskilt bra idé att installera dem till hårddisken,då buggar har en tendens att uppkomma då, av någon jävla anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Börjar spela GTA 4 nu. Det var verkligen dax. Har inte kommit så långt dock, men ska spela mer imorgon. Äntligen tillbaks i spelens värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Satt och spelade Red dead singleplayer nyss. Red förbi de tre gravarna nära beechers hope och tänkte läsa vad det stog på dem. Helt plötsligt kommer två pumor gående förbi mig, de är helt fredliga och ger inga tecken på att de kommer att attackera mig. Jag går vidare och de båda pumorna följer efter mig. O.o Annars så fortsätter jag med att försöka få 100% på rdr, spela tf2 och mw2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 ramla i lava på minecraft tappa diamond pickaxe o en jävla massa glas,sten,jord,wood m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Har suttit och kört James Bond golden eye på wii hela dan med ett par kompisar. Höjdpunkten var nog när alla blev arga för att jag hip-firade med golden gun längs hela banan och ägde ut dem totalt. X) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Försöker få mig själv till att gilla Brink mer än bara den estetiska stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Spelar COD Modern Warfare, mest storyn men också multilplayer mode. Körde igår lite med min kompis men annars kör jag med syrran eller brorsan. Men inte online. Annars gör jag lite uppdrag i GTA 4... jaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Har börjat spela Manhunt 2 till PC, ganska sjukt spel. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Har börjat lira Age Of Empires efter 5år igen... En klassiker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Left 4 Dead 2 med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.