TuggaBananWTF Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Halo reach försöker levla till Hero (är field marshall nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Skapar pixel art på Minecraft och kör climb på Garrys Mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Hjälper folk i Test Drive Unlimited 2. 17 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 (redigerat) Jag... spelar Harry Potter 1 på Pc. Fick bara sån Harry Potter-fnatt helt plötsligt! Det är faktiskt ganska kul, men kanske int världens bästa spel då XD Redigerat 9 Augusti 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Klarade just 100% på From Dust, väldigt bra spel. Synd för alla PC spelare att det blev försenat. Funderar just nu på att byta gamertag eftersom det jag har just nu är ganska fult, men jag vet inte vad jag ska byta till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Funderar på att sätta mej framför fallout 3 ett tag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Spelar HoN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 dödar folk @gta sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Dödar creepers i minecraft. :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Satt och lekte med SinglePlayerCommands i Minecraft precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Lär mig combos med Scorpion på Mortal Kombat så jag har någon chans att vinna online. Det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Laddade ner fallout 3 igår + massa mods.Tog nästan hela dan att få det att fungera så hann inte spela ngt. Så nu ska man sätta sig och ha det najs i the wasteland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.