Nazar Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 BF3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Mycket FIFA 12. Division 6 på Xbox Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Spelade mw2, gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Gjorde det i GTA SA, fyfan vad tid det tar. s: Klarade nyss alla Spec Ops på Veteran i MW2 [:men i GTA SA finns det ju inga flyg man måste ta :P Men jag vet vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Dubble XP Weekend på Black Ops... Spelar inte Black Ops så ofta, men nu får man väll passa på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Sex Appeal slider'n är ju sjuk. :DHaha, alltid på max. ;) Har börjat spela igenom Mass effect igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 blir fan galen på att MW2 är helt jävla upp-fuckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Spelade en hel del bf3 igår, var väldigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Dödar zombies i World at War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Spelar challenge banor som Nightwing i Arkham City. Han släpptes som DLC idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Farmar mobs i Borderlands för saker jag kan sälja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Battlefield 3. Har lan, spelar med kompisarna. Vi täcker upp en hel squad, vi har en av varje klass, själv är jag sniper. Jag täcker bak när vi tar flaggor på conqvest(stavning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.