Bart1 Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Kör dungeons på wow med min nya Tauren Druid (Restoration) och försöket att få mera gear. Senare kör man såklart lite TF2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Tar en paus från Skyrim och spelar lite TF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Väntar otåligt på Saints Row 3. Hur ska jag överleva en hel vecka till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Kör crossover i Monaco. (DiRT 3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Cruisar omkring med mitt terrängfordon i Minecraft och utforskar världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Spelar Skyrim så mycket jag bara har tid med. Det är fan nästan Baldur's Gate 2-klass på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Gör Skyrim fritt från Imperial-svinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Roar mig genom att sätta hinkar över huvudet på folk jag möter i Skyrim, för att sedan FUS ROH DAH iväg dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 (redigerat) Har precis utforskat klart i stort sett hela min map i minecraft. Det fanns inte så mycket spännande där ute trots allt. :( Redigerat 14 November 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Gör Skyrim fritt från Imperial-svinen.Detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Kör Skyrim och är lite sådär smått ond. Men det är kul. :D Min Nord är badass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Laddar ner massa ragdolls till Gmod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.