Proccito Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Folk kör 3vs1 mot mig i Teeworlds och säger sedan "noob" när jag vinner.Make sense? Ontopic: Avslutade precis MW3 efter massa rage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Make sense? Ontopic: Avslutade precis MW3 efter massa rage.Nej alltså jag vinner mot 3 stycken också tycker de att det är jag som är noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Nej alltså jag vinner mot 3 stycken också tycker de att det är jag som är noob.Jo jag fattar inte varför dom kallar DIG noob :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 (redigerat) Klarade av Max Payne 3 för 4:e gången, nu spelade jag på "New York Minute" mode. Redigerat 6 Juni 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Jo jag fattar inte varför dom kallar DIG noob :PDet är dock kul hur arga de blir :P Och jag frågar återigen om vänskap men de vill bara fortsätta slåss och bli frustrerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Nu vann jag 1vs4 igen. Eller egentligen mot två spelare med två karaktärer var som i sig är orättvist. Och självklart kallar de mig för noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Avklarade nyss en League of Legends match med 19/2/18 och vi förlorade, fuck my team säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Gör mitt hus i Minecraft större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Drog en match på LoL med 30/4/3, första gången jag spelar på 1 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Dödade precis Ulfric i Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 BF3 Close Quarters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Spelar BF3. Försöker låsa upp ny grejer inom Support-klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.